Har dere tenkt på vogn?

rosarose

Gift med forumet
Eg har enda ikkje begynt å tenke på utstyr og slikt, men er vel kanskje på tide å begynne å planlegge[:D] Valg av vogn forvirrer meg litt da det er så mykje å velge imellom!

Det blir en Emmaljunga Duo Edge på oss.

har en brio kombivogn fra før.[:)]

slepper heldigvis den kostnaden nå[:D]

Jeg skal hente vår Emmaljunga duo edge på onsdag. Prøver å bli tidlig ferdig med det dyre utstyret så slipper vi å bruke sommerpengene på det. Det er mye å kjøpe...................

Vi har kjøpt simo duovogn som var på tilbud, og stellebord m/badekar. Åsså får vi låne seng av ei venninde. Lengre har ikke vi kommet....

Hei

Vi har en Teutonia mistral 2003 modell til sønnen vår. Må kjøpe søskenvogn denne gangen og har bestemt oss for OTH. Har også bestilt en helt ny Teutonia Fun med softbag. Den er veldig fin og har to svingbare hjul foran. Skal bruke den til veslegutt frem til den nye babyen kommer. Da skal vognen brukes når jeg skal trille med babyen alene.

Vi har vært kjempefornøyd med Teutonia vognen, veldig god å trille og solid.

det ble Basson på meg [:)]

Emmaljunga Duo Kombi Edge koster med classic understell 6.695,-, med sport-understell: 6.995,-

Jeg har tittet mer på denne vognen nå i påsken, da jeg har vært på påskeferie med min 4 mnd gamle nevø. Han har den vognen, og den ser veldig bra ut!

Back
Topp