Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant den nå! GenialJa det er nav som hun over sier, veldig kjekk sak![]()

jeg hadde halvannen måned perm uten lønn nå, og jeg tviler på at det blir det med spiren i magen! Blir veldig dyrt!!Lærer her også. Har egentlig ikke sjenket det en tanke, annet enn at jeg vet at mannen vil nok være en del hjemme han også. Vi har ingen erfaringer å se tilbake på heller. Det kan jo hende jeg syns det er dau-kjedelig å gå hjemme i månedsvis også.Jeg er også lærer! Jeg tar min del, og fellesdelen. Tenker at feriepengene kommer i juni, så da tar jeg ulønnet perm den måneden, slik at jeg kan være hjemme tilsammen åtte eller ni måneder. Har vært det med begge de to eldste. Jeg synes det er for tidlig å begynne å jobbe igjen etter bare 7 måneder.
Min kjæreste er selvstendig næringsdrivende og kan egentlig ikke ha permisjon. Hvis han tar permisjon kan hele firmaet gå under.. han er syvende generasjon. Går det an å søke om å få ta en del av fars kvote?
Hm.. kjedelig daDesverre, det tror jeg er veldig lite sannsynlig at dere fårde er veeldig strenge på det! Slik jeg forsto det når jeg søkte ifjor så er det nesten utelukkende at man får ta over bare ved sykdom som gjør at far ikke er i stand til å ta seg av barnet! Og samme andre veien!
Hm.. kjedelig dahan eier firmaet og har 15 ansatte tilsammen. Det fungerer liksom ikke uten han..
Vi er i samme situasjon. Med førstefødte hadde han permisjon en dag i uka hele første barnehageåret til mini, men mini måtte være med på jobb (bonde, brøyting på vinter og leiekjøring på sommer). Det gikk veldig fint, og vi kommer til å gjøre det med nestemann også, men det krever at barnet har sluttet med pupp og har fått inn litt rutiner. Her kunne jeg godt tatt hele permisjonen. Hele permisjonssystemet er helt bak mål spør du meg, det skulle vært opp til hver familie å skreddersy permisjonen sinMin kjæreste er selvstendig næringsdrivende og kan egentlig ikke ha permisjon. Hvis han tar permisjon kan hele firmaet gå under.. han er syvende generasjon. Går det an å søke om å få ta en del av fars kvote?