Har dere tenkt på noen navn enda?

*Labambie

Forumet er livet
Isåfall hvilke? Og hva heter de evt. søsknene? 

Jeg tenker på det hele tiden, men så er jeg på grensen til navn-nerdHar samlet på fine navn i mange år, hehe.
Kan fortelle hva gutten vår heter når jeg er helt ute av skapet, for hvis ikke er jeg plutselig ute av skapet...Han har et veldig unikt navn, som sikkert ingen andre vil kalle ungen sin uansett, så er ikke til mye inspirasjon. 

Har en del favoritter til Rusket, men kommer nok til å holde navnet hemmelig denne gangen også.

Hele graviditeten kom jo litt brått på, men jeg skjønner jo at babyen må få seg et navn etterhvert ;-)
Har noen fine på lager, men det vil vise seg om faren er enig...

De andre heter:
Iliade Elizabeth
Petter Andreas
Gard Mikael

...så det blir vel dobbeltnavn iallefall!

Her er min navneliste hittil.. jada, vet den er ALTFOR lang :D men alle er jo så fiiine :P
Sambo har til og med godkjent de fleste til vurdering :D

Emma
Amanda
Alva
Emilie
Vilde
Johanna
Malin
Sunniva
Sienna
Cornelia
Eveline/a
Lily
Fiona
Ingvild
Josefine
Simone
Emily

Caspian
Jonatan
David
Emilian
Heine
Isak
Jacob
Vincent
Noah
Tobias
Edvart

om vi får jente lir det Lilly med oss:) men gutt er vi ikke enig, jeg vil ha aksel og han julian:) hehe

Camillemi skrev:

Her er min navneliste hittil.. jada, vet den er ALTFOR lang :D men alle er jo så fiiine :P
Sambo har til og med godkjent de fleste til vurdering :D

Hihihihi, du skulle sett mine lister, de kan snart komme i bokformVeldig lurt å ha en del navn å velge i (tenker på den mengden du har!) for det kan være vrient å finne navn.

Har en navnliste jeg jobber litt med ja hehehe Men har absolutt ikke bestemt oss for hverken guttenavn eller jentenavn... 

Julia og Matheo er forslaga her

Disse navna:P Hehe.. Stresser ikke enda med de, sønnen min fikk ikke navn før han var et par uker gammel :)

Du da TS?

Vi snakker stadig om navn, men vet ikke helt enda hva det blir. Men en ting er sikkert det skal ikke være ett navn som 20 andre har.

Emma 1
Emma 2
Emma 3
øøøøøøøøøøø nei takk (selv om det er veeeldig fint :) hihihihih

Har også tenkte på josefine, passer godt til jonas som min sønn heter. Min kjære ønsker ronja, om jente. Navn på gutter synes jeg er vanskelig, men liker i godt severin, men der er ikke han enig:-P

Nope, syns navn er vanskelig og orker ikke tenke på det enda.. vil vite kjønn først i hvertfall..

Datteren vår har et litt gammelt navn så vil ha noe som står i stil med det. Har tenkt Harriet vis jente, Herman viss gutt..

Gutten vår heter Kevin , har tenkt på enten Aron ( noe som jeg vil) eller louis ( noe som sambo vil) .. blir det jente blir det nok ei lita Constance .. vi har også snakka om Sakine.. Sakine constance ,kanskje? nei engen dobbelt navn her , ikke så lenge Kevin heter bare Kevin.

Back
Topp