Har dere tenkt på navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har dere begynt å tenke på det? Bestemt dere? eller bare flørter med tanken?
Fortell meg gjerne hva dere har i tankene også :D

Jeg finner ingen navn jeg liker, står helt fast. Og jeg må finne navn til to. Redd de forblir navnløse:p

Nei, venter til etter oul da vi forhåpentligvis vet kjønn :) Har null peiling nå :) Har både gutt og jente fra før, så favoritt navnene er jo allerede brukt :)

Har dobbelt navn klart allerede jeg både til gutt og jente så nå gjenstår det bare å finne sikkert ut hvilket kjønn babyen har slik st jeg vet hvilket av navnene som skal brukes

Vi er ganske sikre på både jentenavn og guttenavn, men kanskje det føles helt annerledes etter oul. Vi har lekt med mange navn, men det er disse to navnene vi alltid kommer tilbake til.

Jeg har noen favoritter, men mannen er ikke enig :p Han har heller ingen forslag selv, så vi får nå se hva det blir til :hilarious:

Vi har nå ett jentenavn og ett guttenavn igjen på "listen", så går trolig for et av disse. Så da gjenstår det bare å se hvem som gjemmer seg i magen. Begge navnene er ganske spesielle, så spent på å se reaksjonene til folk når vi annonserer!

Vi har gjort oss noen tanker, blir oppkalling om det blir jente ihvertfall ( tror vi)

Vi har nå ett jentenavn og ett guttenavn igjen på "listen", så går trolig for et av disse. Så da gjenstår det bare å se hvem som gjemmer seg i magen. Begge navnene er ganske spesielle, så spent på å se reaksjonene til folk når vi annonserer!
Elsker spesielle navn :) Lyst å dele hva dere vurderer? :)

Vi har noen forslag hver, men er ikke enig enda. Tror det blir mer virkelig når vi vet kjønn :)

Har klart et jentenavn, men ikke guttenavn... Det er mye vanskeligere synes jeg! Idag tenkte jeg på Thor. Det er jo fint... :rolleyes:

Har ikke navn klart enda, venter til etter OUL. Håper det blir enklere da. Men jeg er ikke spesielt stresset, er jo et halvår enda til termin [emoji4]

Jeg har vært fast bestemt på at hvis vi noen gang skulle få en jente så skal hun kalles opp etter min bestemor. Mannen min har ikke vært overbevist tidligere så spørs om jeg klarer det nå. Vi venter jente, men har ikke snakket om navn enda. :happy:

Har begynt å tenke litt på navn, men tar nok enda noen mnd før navnet er klart :p minste gutt fikk ikke navn før et par dager etter fødsel.

Jeg har veldig guttefølelse, så har tenkt litt på guttenavn! Etter å ha snakket med mannen så har vi foreløpig 2 kandidatnavn[emoji1] Får forhåpentligvis vite kjønn på tirsdag, og det blir nok å bestemme seg for navn før jul i alle fall[emoji3]

Jeg hadde klart navnet til gutten min når jeg var tre måneder på vei ca. Bare kjente at det navnet var det riktige. Har ikke den følelsen med noen guttenavn enda..

Back
Topp