Har dere tenkt på navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Noen har omtrent navnene før ungen i det hele tatt er unfanget, andre barn får ikke navn før siste frist etter fødsel.

Hvordan er det med dere? har dere begynt å tenke og kansje funnet allerede?

Vi har 2 favoritter på om det blir jente :) og egentlig bare en favoritt på gutt.. blir spennende :)
Alle navnene er litt spesielle og ikke mye brukt, så er spent på reaksjoner. Men jeg tror virkelig at når det gjelder navn så trenger man bare å høre det et par ganger før man synes det hadde vært rart om barnet het noe annet :p

Jentenavnet er klart. Vi har noen forslag til guttenavn, men ikke blitt enige om noen ennå.

Vi ventar til OUL med å begynne å tenke på navn. Sist bestemte vi oss då knøttet var 2 dagar gamal.

Ja, men synes jentenavn er veldig vanskelig, guttenavn tror jeg vi har klart, men vet jo aldri om en ombestemmer seg på veien :p

Navn er til å dø av ...dattern vår navnløs i ca 3 mnd. Og nestemann en mnd. Så håper å ha et par navn klare....

Vi har 2 favoritter på om det blir jente :) og egentlig bare en favoritt på gutt.. blir spennende :)
Alle navnene er litt spesielle og ikke mye brukt, så er spent på reaksjoner. Men jeg tror virkelig at når det gjelder navn så trenger man bare å høre det et par ganger før man synes det hadde vært rart om barnet het noe annet :p
Enig. Har et vennepar som gav datteren sin et uvanlig navn som jeg aldri hadde hørt før. Jeg fikk vite navnet da de sendte tekstmelding om fødselen, og tenkte først at de måtte jo ha skrevet feil - det var da ikke noe navn?! Og jeg måtte nok venne meg litt til å si navnet, men etter hvert ble det jo helt utenkelig at hun kunne hete noe annet, og nå liker jeg navnet ganske godt.
Men det viktigste er jo at man liker navnet selv.

Jeg har et ønske på gutt, men da må nok mannen overtales litt. Hadde på jente, men ei venninne brukte akkurat det navnet på dattera si, så er helt blank der akkurat nå.

Vi er helt uenige:woot: Jeg liker et jentenavn sååå godt, et navn som er relativt vanlig nå, men det var navnet på den gamle puben her, så det vil ikke samboer ha:banghead:

Jeg har guttenavn klart, men mannen er litt usikker. Har ikke begynt å tenke på jentenavn engang. Nr 2 var navnløs til hun var 3 mnd [emoji28]

Her blir nok Samuel på gutt, aner ikke på jente enda Jentenavn er så vanskelig!

Ja, vi må snakke om navn tidlig. For vi har viiiidt forskjellige meninger! Spent på om vi blir enige i det heletatt denne gang [emoji849]

Jeg har lastet ned appen Baby names, og likt noen navn der, men tenker det ikke er vits å diskutere så mye før vi vet kjønn.

Back
Topp