Har dere tenkt på navn?

Dere vet, hvis barnet ikke får navn innen så-og-så lang tid så får man tildelt et navn.
Noen som tar sjansen? Haha :p
 
Dere vet, hvis barnet ikke får navn innen så-og-så lang tid så får man tildelt et navn.
Noen som tar sjansen? Haha :p

Haha! Eventyreren i meg måtte faktisk tenke over dette i noen sekunder før det gikk over igjen. Det hadde jo vært veldig spennende da! :thumleft
 
Haha! Eventyreren i meg måtte faktisk tenke over dette i noen sekunder før det gikk over igjen. Det hadde jo vært veldig spennende da! :thumleft
Jeg lurer på hvordan de velger det. Klart man blir nysgjerrig på hva de hadde kommet med :p
 
Jentenavnet er på plass, men blir det gutt så har vi en stor jobb foran oss. Jeg kommer ikke på ett eneste som ikke "halve Norge " har :p
 
Dere vet, hvis barnet ikke får navn innen så-og-så lang tid så får man tildelt et navn.
Noen som tar sjansen? Haha :p
Det er bare en myte. Men om det ikke bestemmes etternavn får barnet mors etternavn.
 
Det er bare en myte. Men om det ikke bestemmes etternavn får barnet mors etternavn.
Å, virkelig? Jaja.. etternavnet har vi likt uansett så da var det ikke så spennende likevel :p
 
Å, virkelig? Jaja.. etternavnet har vi likt uansett så da var det ikke så spennende likevel :p
Ja. Leste det i en artikkel om babynavn. I et avsnitt som handlet om hva som skjedde om du ikke overholdt fristene.
 
eldste jenten har kommet med et navn som passer inn i navn flokken på de 3 andre eg har.. eg syntes navn er vanskelig.
 
Har ikke startet prosessen enda. Gidder ikke bruke tid på å finne navn til to kjønn når det kun er ett inne i magen. [emoji6]
 
Har ikke startet prosessen enda. Gidder ikke bruke tid på å finne navn til to kjønn når det kun er ett inne i magen. [emoji6]
Akkurat d samme mener gubben min[emoji23] og er litt enig. Men syns d er litt koselig å snakke om navn jeg syns er fine. Men når ikke fram til gubben før vi vet va som gjemmer seg i magen.
 
Akkurat d samme mener gubben min[emoji23] og er litt enig. Men syns d er litt koselig å snakke om navn jeg syns er fine. Men når ikke fram til gubben før vi vet va som gjemmer seg i magen.
Jeg har en mann som er ultra-logisk, så jeg har nok blitt påvirket i en retning som gjør meg "mindre følsom" enn jeg ville vært med en annen partner. Jeg føler det ganske godt dette svangerskapet, siden alt kan vente og vente. ;-) Vi får nok navn på disse barna våre etterhvert. Og det blir moro å planlegge det. :)
 
Jeg har en mann som er ultra-logisk, så jeg har nok blitt påvirket i en retning som gjør meg "mindre følsom" enn jeg ville vært med en annen partner. Jeg føler det ganske godt dette svangerskapet, siden alt kan vente og vente. ;-) Vi får nok navn på disse barna våre etterhvert. Og det blir moro å planlegge det. :)
Ja sånn er min mann også. Og vi fant jo navn sist og finner d helt sikkert den her gangen[emoji4]
 
Vi har ikke bestemt oss. Kunne hatt lyst til å kalle opp etter noen, men vil da isåfall ikke bruke de nøyaktige navnene. Før kunne man skrive inn et navn på navnekarusellen og få opp navn som lignet, men jeg får knapt opp noe nå. 2 navn max. Med min datter fant jeg mange navn.
 
Vi har ikke bestemt oss. Kunne hatt lyst til å kalle opp etter noen, men vil da isåfall ikke bruke de nøyaktige navnene. Før kunne man skrive inn et navn på navnekarusellen og få opp navn som lignet, men jeg får knapt opp noe nå. 2 navn max. Med min datter fant jeg mange navn.

Sist brukte jeg en sånn side hvor jeg kunne skrive inn 2-3 navn jeg likte så kom det forslag på navn i samme kategori. Finner den ikke igjen nå :( Eller var det kanskje navnekarusellen og at den har blitt endret?
 
Har både jente- og guttenavn klart, om det skulle vise seg å være en gutt som gjemmer seg der inne likevel. [emoji4] Jentenavnet kom plutselig typen med lenge før vi begynte å prøve, og jeg falt pladask. Guttenavnet fant vi litt før TUL og er oppkalling etter typens morfar. [emoji4] Men hvem vet, kanskje vi ombestemmer oss underveis eller når babyen kommer ut. Storesøster fikk navn noen timer etter at hun ble født. Det hadde stått øverst på lista halve svangerskapet, men vi trengte litt tid med henne for å vite om det passet. [emoji4]
 
Vi hadde helt klart 3 guttenavn:
Filip, Liam og Oliver.
Men så viste det seg at vi venter en liten jente, så da er det bare å starte forfra :p Har to fra før, og ingen av de klarte jeg å finne navn på før de var født, så får se nå da! Hehe
 
Begge mine gutter fant vi ut rett før/rett etter fødsel. I dag fortalte jeg foreldrene mine at vi skulle ha en jente etter OUL, så sendte de heilt ut av det blå hvert sitt dobble navn og der fant vi navnet ....tror vi iallefall.... et fra hvert av navne forslagene de sendte passet perfekt :D
 
Til tross for at vår gutt blir junibarn er navnet klappetogklart :) vi har ingen navn til nød om han ikke skulle ligne på det vi har valgt, men vi har sett litt tilbake å valgt et gammelt navn. :) det er ikke et arvenavn, og vet om svært få som heter det.
 
Navnet har vært klart i en mnd allerede [emoji23] Sist hadde vi også klart navn fra uke 12 ca.
 
Back
Topp