Har dere tenkt på navn?

Ellia

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har begynt å tenke på navn til den lille? :Heartred
 
Tenker og tenker.. googler og googler :p
Kjempe vanskelig! Venter på at det perfekte navnet skal dale ned..
 
Det er mange jentenavn vi liker. Og veldig få guttenavn vi liker. Men vi tenker og tenker [emoji1]
 
Jeg kommer med det ene forslaget etter det andre til samboer.
Enten så er det for bibelsk, eller så ligner det for mye på et mobilmerke
:p Skal ikke være lett.

Har foreslått:
David
Adam
Samson (ble visst til Samsung) ;-)

Men vi finner nok et bra navn til slutt.

Har du kommet opp med noen? :-D
 
Tenker så det knaker! Men vi har ikke landet på noe ennå. Vi har heldigvis samme stil innenfor navn, men har likevel ikke kommet frem til noen navn som er full klaff for begge. Kanskje noen av dem vil vokse litt på oss etterhvert :)
 
Det er mange jentenavn vi liker. Og veldig få guttenavn vi liker. Men vi tenker og tenker [emoji1]
Akkurat det samme for oss. Har maaange jentenavn og mangel på guttenavn. Men fikk gutt sist, og fant jo navn da. Så vi finner noe tilslutt denne gangen også uansett hva det blir. :)
 
Aner ikke hva vi får enda. Har ikke rukket å tenkte på noe heller, dette svangerskapet flyr avgåre. Men storebror heter Marelius, så burde vel være noe som er innafor ifh til det navnet, kanskje :)
 
Har tenkt mye, men finner ikke Navnet liksom :p
 
Jeg kommer med det ene forslaget etter det andre til samboer.
Enten så er det for bibelsk, eller så ligner det for mye på et mobilmerke
:p Skal ikke være lett.

Har foreslått:
David
Adam
Samson (ble visst til Samsung) ;-)

Men vi finner nok et bra navn til slutt.

Har du kommet opp med noen? :-D
Hehe, det er ikke lett å bli enig! Jeg synes Samson var stilig, jeg. :D

Vi har ikke snakket så mye om navn enda, men jeg tenker på det hele tiden :p
Vet han liker Emma godt ihvertfall.
 
Akkurat det samme for oss. Har maaange jentenavn og mangel på guttenavn. Men fikk gutt sist, og fant jo navn da. Så vi finner noe tilslutt denne gangen også uansett hva det blir. :)
Ja de kan jo ikke gå navnløs heller! Hehe. Vi klarte ikke å bestemme oss sist før etter fødsel [emoji16]
 
Har også foreslått Samson, dette er et familienavn fra min side, men fikk samme svar :p

Hahaha mannfolk altså [emoji85]
Er det mulig? :)
Jeg synes det er så fint, men jeg skal lett jobbe enda litt til for å få det gjennom ;-)
 
Hehe, det er ikke lett å bli enig! Jeg synes Samson var stilig, jeg. :D

Vi har ikke snakket så mye om navn enda, men jeg tenker på det hele tiden :p
Vet han liker Emma godt ihvertfall.

Ja jeg synes det er kjempe stilig, så vi få se om jeg klarer å trumfe det gjennom ;-)

Emma er jo et kjempe fint navn :)
Tenker masse på dette jeg også, men tror det er naturlig at kvinner tenker mer på dette enn mennene ;-)
 
Er så vanskelig med navn....! Googler litt for moro skyld :) Førstemann fikk ikke navn før 2 uker etter fødselen.... :hilarious:
 
Har noen favoritter. Lettere med jente enn gutt syns jeg. Bestemmer oss ikke helt før vi får sett den lille uansett❤
 
Ja de kan jo ikke gå navnløs heller! Hehe. Vi klarte ikke å bestemme oss sist før etter fødsel [emoji16]
Haha, nei, hvert fall ikke over lang tid :p Forsinket dåp pga navnetrøbbel ;) Ja, vi bestemte oss på togtur ned til Oslo, og tre dager etterpå gikk vannet og fødselen startet (ikke planlagt :p). Så det navnet vi hadde foreløpig blitt enige om under togturen ble med et veldig riktig. :) Så det er rart hvordan det plutselig kan klaffeog føles rett. :)
 
Haha, nei, hvert fall ikke over lang tid [emoji14] Forsinket dåp pga navnetrøbbel ;) Ja, vi bestemte oss på togtur ned til Oslo, og tre dager etterpå gikk vannet og fødselen startet (ikke planlagt :p). Så det navnet vi hadde foreløpig blitt enige om under togturen ble med et veldig riktig. :) Så det er rart hvordan det plutselig kan klaffeog føles rett. :)
Haha ja skulle tatt seg ut det! [emoji28] Så artig at det klaffet slik for dere da! Noen ganger bare vet man at det er rett valg! [emoji3]
 
Haha, meg og mannen blir ikke enige i guttenavn så mannen håper på en jente! Hvis jente så har vi Julie og Linnea. Hvis gutt så vil jeg ha ett enkelt og koselig navn som Elias eller Jonathan <3 Jeg tror vi får gutt, magefølelsen skriker det!
 
Back
Topp