Har dere tenkt på navn?

Wildberg

Forumet er livet
Mannen og jeg har i mange år tenkt på Mia, så om det blir jente er sjansen stor for at det blir Mia Martine eller Mia Andrea

Jeg har også Mia!!! Eller Mie.

Jepp, har både guttenavn og jentenavn, men det kan jo forandre seg :)

Synes det er vanskelig å bestemme navn før barnet er født. Det må passe...
Har tenkt på guttenavn tidligere da, men vi har ikke diskutert noe. Litt tidlig enda

Vi har kommet over et navn vi begge syns er nydelig og spesielt og som passer til jenta vi har fra før. Jentenavn det også. Nå er det litt tidlig enda å banke fast navn syns vi, og vet jo ikke kjønn enda.. Så blir nok som sist at vi ikke klarer å tenke ordentlig på navn før vi i det minste har vært på ordinær ul og sett hvilket kjønn det blir. :)

Nei har ikke begynt å tenke på det...synes det er veldig vanskelig!
Sist gang ble det til at vi bare gikk rundt og diskuterte jentenavn - og så var vi på ultralyd og fant ut at det var en gutt :p Tror vi drøyer litt denne gangen :)

Driver å irritere mannen med det alerede, men han har (forståelig nok...) lyst til å vente. Har mange ideer men ingen favoritt. Må få det til å funke på to språk, så her blir det ekstra vanskelig...

Ja, har noen favoritter, og blir det en gutt er vi rimelig sikre. Mannen og jeg har imidlertid dessverre veldig forskjellig smak når det gjelder jentenavn, så det kan ta en stund å bli enige der. Jeg har noen navn jeg har veldig lyst på, må bare overbevise ham;)

Driver å irritere mannen med det alerede, men han har (forståelig nok...) lyst til å vente. Har mange ideer men ingen favoritt. Må få det til å funke på to språk, så her blir det ekstra vanskelig...

Akkurat som om jeg skulle skrevet det! Har plaget mannen med det i dag, han er ikke interessert i å diskutere det ennå:) Og det må være fint på to språk. Vi ble enige sist, så vi blir vel det til slutt denne gangen også;)

Back
Topp