Har dere tenkt på navn?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Har dere tenkt på navn til spirene??

Jeg har tenkt litt.. hvis det blir jente så ønsker jeg at hun skal hete Tuva, men hvis det blir gutt så har jeg ingen anelse (er vel mest sannsynlighet for at det blir gutt iom at det er stor overvekt av gutter på både mor og fars siden til min kjære)

Tenker så det knaker her.. vi har egentlig hatt ett jentenavn klart i 12 år, men nå (føler meg litt for sikker på jente denne gang) begynner jeg å tvile:oops:. Guttenavn har jeg ikke vært innom enda:p

Men godt å vite at vi har litt tid på oss:D

Synes også jentenavn er lettere enn guttenavn :P Har et jentenavn som er 98% sikkert, men ingen guttenavn...eller jeg noterer jo noen ned etterhvert som jeg kommer på...også tar vi dem opp i "rådet" etterhvert :P

Jeg har både guttenavn og jentenavn klar :) så nå er det bare å finne ut kjønnet så den lille i magen får et navn hehe

Aner ikke! Må begynne å tenkte om ikke så lenge... :-) sist bare dukket navnet opp og det klinget med en gang! Håper på det denne gang også ;-)

Vi har mange gode forslag, men det er så lenge til enda at vi har god tid til å bestemme oss :) Kanskje etter den utvidete ultralyden, da vi har fått sett snupp skikkelig :)

Jeg vet hvilket navn jeg vil ha om jeg får jente, tror sambo er sånn halveis enig med meg om det navnet.
Guttenavn er så vanskelig, siden vi har en gutt fra før og jeg allerede har brukt opp det navnet. hehe.

Hmm... jeg har en laaaaaaang lang liste med navn jeg liker, men sambo er ikke så lett å få med på noen av dem ;)

har bare et guttenavn klart :) Ellioth <3

Har ikke kommet så langt enda vi. Klarer faktisk å glemme at jeg er gravid innimellom. Det er litt godt. Syns det er så lenge til september!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp