Har dere tenkt på navn?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi har jentenavn klart.
Men ikke guttenavn, og trur det er gutt i magen.

Fant nettopp Neo, hva syns dere om det? :) Har ikke lufta d for gubben, regner med det blir brutalt avvist :p

Vi har bestemt ett guttenavn og ett jentenavn - problemet er at det er "samme navn" (bare jente/gutte versjonen av navnet) så hvis vi får en av hver blir det et dillemma om vi skal bruke gutte eller jentenavnet. Får vi to gutter eller to jenter er navnet til den ene klart ;) Hehe Men da ANER vi ikke navnet til nr. 2 for vi har ingen andre alternativ.

For meg er Neo kanskje litt for spesielt, men jeg liker litt mer tradisjonsnavn da.

neo var jo litt søtt navn :)

tenker mye på navn hehe... er et guttenavn som jeg liker veldig godt som ikke gubben liker :( så det blir det ikke...triste greier hehe det er milian, synes det er litt søtt...
ellers jente navn tror jeg vi er litt inne på emily...
trenge jo to navn så får se hva kjønnene blir... :)

Hehe, jeg liker litt spesielle navn :) mitt favoritt guttenavn er Ask men gubben nekter og liker d virkelig ikke, så da må jeg bare gi meg da :p Håper egentlig på jente, bare så jeg får brukt jentenavnet. D har vært klart leenge før vi skulle ha en til. Hehe :)

Kjenner en liten gutt som heter Neo og det er bare helt perfekt til han. Han kan ikke hete noe annet en Neo ;)
Ellers har vi både jentenavn og guttenavn klart her :D

Nej er ikke klart i det heletatt, og det blir nok ikke klart før etter baby er kommet ut:) men når vi forhåpentligvis vet kjønnet så finner vi noen alternativ. :) på minste. Her hadde vi noen alternavtiv, men han passte ingen av de, så det tok vel en uke, men navn fikk han:)

Neo var veldig søtt :) liker litt spesielle navn som ikke så mange heter, men mannen min er stikk motsatt då det er ikke så lett å bestemme seg for navn da.:p men vi har et jente navn som vi fant med minste mann før vi viste min det var gutt eller jente. Så det blir spennende og se hva vi får nå :)

Vi har gutte navnet klart fra forrige gang, så blir det gutt Skal han hete Brage!

har vært ino Amalie på jente, men forandret mening å landet på Mina :P

Hadde et par jentenavn på lista. :) Men så blir det jo gutt, og da er jeg nesten blank. Tenker sånn smått på Theo, eneste jeg og mannen er litt enige om.
Bare å komme med forslag hvertfall.:) Liker for det mest internasjonale og noe moderne navn. sånne typiske 70,80,90 tallsnavn liker jeg sjeldent.

Vi har ikke snakket så mye om navn. Utsetter diskusjonen til etter ultralyd. Jeg gruer meg til samtalen.. jeg er nemlig så sær i smaken når det kommer til navn. men jeg vet at han også liker spesielle navn, så det kan jo gå godt også ;)
Har lagd en liten liste med navn jeg liker. tenkte han kunne kikke på den å se om noe kan falle i smak :)

Har ikke blitt så mye prat om navn, men jeg har tenkt ut et jentenavn som jeg liker veldig godt...June :) Guttenavn har jeg ikke fått tenkt på så mye enda, og jeg som og tror det er en gutt:P men har da god tid til å finne det ut da:)

Vi har tenkt på Amanda eller Sina om det blir jente, og Elias eller Jonathan om det blir gutt :)

Vi har guttenavnet klart, og jentenavnet venter bare på at mannen min skal venne seg til det ;) Det bør han, for er han som insisterer på bibelsk navn.. Naomi er jentenavnet jeg tenker på. Og guttenavnet er Benjamin Kristoffer. Hva synes dere om Naomi?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vi har guttenavnet klart, og jentenavnet venter bare på at mannen min skal venne seg til det ;) Det bør han, for er han som insisterer på bibelsk navn.. Naomi er jentenavnet jeg tenker på. Og guttenavnet er Benjamin Kristoffer. Hva synes dere om Naomi?

Syns Naomi er et fint navn :) Høres kanskje ikke så norsk ut, men utenlandske navn er jo så i skuddet for tia ;)

Det er det jeg er usikker på og, om det passer til ei norsk jente. La det litt fra meg, før jeg møtte en rødhåra fireåring som passa det godt.

Back
Topp