Har dere tenkt på navn?

Mamma med ny spire

Andre møte med forumet

Har dere tenkt på navn? I så fall hvilke? :) 

Jeg har så smått begynt å gruble litt nå. Lurer på å skrive ned en liste så får vi se hva som passer til den lille når det lille gullet blir født. 

Har akkurat begynt å tenke, men har ikke funnet noen navn vi elsker enda. Lurer på om navneboka må leses fra a til å. :)

Tenker navn hele tiden jeg :) Det gjorde jeg når jeg ikke gikk gravid også. Men denne gangen har jeg ingen klare favoritter enda.

Jentenavn er klart, men ikke guttenavn;)

vet ikke om mannen er enig enda men jet vil at det skal bli julie helene
Det betyr ungt lys eller ung lysbærer!

Vi er vel så og si enige om guttenavnet, men jentenavnet er vi veldig usikker på. Vi skal heller ikke vite kjønnet så må ha begge navnene klare. Er ikke lett det der :)

Vi har navnet klart til vesla allerede og det er litt hemmelig, men navnet er klart.

vi he begynt å tenkt på navn men he ikkje fonne et enda....
he begynt å skrive ei liste men når ej he fått skreve et navn stryk ej det ut etter en dag eller noke så he ikkje komt så langt... :p

Tenker en del på det, men veldig vanskelig. Vanskelig å vite hva en selv vil ha, og da er det i hvertfall vanskelig å bli enige om noe. En dag synes man et navn er fint og en annen dag et annet ;) Nå vet vi i hvertfall at det er en gutt, så da blir det nok litt enklere. Venter nok uansett med å bestemme oss til han er ute så vi kan se om det passer. Skulle ønske jeg greide å finne noen navn som jeg liker som ikke er så populære om dagen. Må nok grave litt mer.

Navn jeg/vi har tenkt på til nå:

- Sebastian
- Alexander
- Aksel
- Liam
- Julian
- Leander
- Matheo

Favoritten de siste dagene har nok vært Liam Alexander :)

Back
Topp