Har dere tenkt på navn?

closetta

Flørter med forumet
.......det har ikke vi 

Men blir det ei jente ligger Sofie/Sofia høyt på min liste,blir det gutt aner jeg ikke fordi førstefødte har et vanskelig navn,syns jeg!

Hva med dere?? Gi meg noen fine navn!! 

njæææææ....  

Jeg har en liten liste jeg plukker litt på hvis jeg kommer på et navn jeg liker, men har ikke gitt det særlig tanke enda... Får begynne å virkelig tenke på det da vi vet kjønn :) 

Denne gangen skal vi ikke fortelle det til noen før etter fødsel uansett, så kommerr ikke til å skrive det her heller da vi bestemmer oss, sorry!! Men sist var vi klare på at det var "Ada Christine" det antagelig ble, men at vi ikke skulle bestemme oss 100% før etter vi hadde sett henne... Men det ble blåste enkelte i, og vi fikk ting som var inngravert med "Ada Christine" i fødselsgaver... 
Det gjorde meg faktisk både snurt og irritert! For da følte jeg at vi "mistet" muligheten til å virkelig tenke over om navnet passet skikkelig og evt forandre det om vi hadde ønsket det... 

Så denne gangen, får de vite kjønn. Ikke mer enn som så :) De kan takke seg selv, hadde de respektert det vi sa sist, hadde de fått vite det denne gangen også :D 

Anik skrev:
Jeg vet ikke:// Jentenavn er problemet mitt at jeg liker en haug, men guttenavn er greia at jeg ikke liker noen.... Jeg vet det skal være dobbeltnavn...
Men jeg har lagt min elsk på Sophia om dagen, og synes det kler storesøster...Også liker jeg Alexis og vil ha det som mellomnavn, men litt redd det blir litt for annerledes i Norge..
Liker også:
Vilja
Tomine
Tindra
Lykke
Sienna
Vilde
Aurora
Nadine
Lilja

og mange fler:P

Guttenavn er jeg lost, liker Leon:)

Stor sjangs for at vi havner på Tindra om vi får jenteemoticon  Eeeelsker det!!

Back
Topp