Har dere tenkt på navn enda?

Vi har to jentenavn klart og et guttenavn. Blir det gutt slipper vi å krangle :hilarious: på jente har vi hvert vårt vi liker
 
Vi har ikke navn klart endå, men i de to andre graviditetene mine så kom navnet på babyen plutselig til meg. Då var det bare sånn: okey, det er det du heter :happy: Og så ga eg bare mannen beskjed om at babyen heter dette, og han sa greit ;)
 
Vi har egentlig ikke en gang tenkt på at vi må tenke på navn :schocked028 Jeg er bare i uke 10 enda og skal ikke på kontroll før i uke 13, så vi har tatt det veldig rolig med alt.... Men alle vi i familien har to stavelser på navnene våre, så det er eneste kriteriet jeg har for navn. :)
 
Selv om det er tidlig har mannen begynt å tenke på navn. Jentenavnet jeg enig i, er faktisk et familienavn, men guttenavnet han har foreslått er for likt navnet til dattera mi...
 
Jeg har tenkt veldig mye på navn, men barnefar har avfeid alle navn jeg har kommet opp med. Er også litt opptatt av at navnet på lillesøster/lillebror skal passe til navnet til storebror. Noen som har forslag på navn som passer til Isak, både jente- og guttenavn? :)
 
Etter å ha jobba 20 år i barnehage / skule kjenner eg at det er vanskelig å finne eit namn som eg ikkje har assosiasjoner til... mange av dei namna eg synest er fine blir også litt oppbrukt når eg tilbringer mykje tid saman med barn som heiter set samme på en måte.. har berre eit namn på lur som eg liker godt og ingen heiter.
 
Vi har et par guttenavn på lista. Synes jentenavn er vanskelig. Veslejenta vår fikk ikke navn før lenge etter fødsel (visste ikke kjønn på forhånd). Spørs om vi klarer å finne et jentenavn til. Men guttenavn skal gå greit.
 
Tenker og tenker...
Men har ikke ett eneste alternativ om det blir jente :banghead: Har tenkt i flere mnd, og ikke kommet noe nærmere :arghh: kommer aldri til å finne navn tidsnok :facepalm:
 
Synes det er så vanskelig! Føler ikke at noen av navnene vi har snakket om er «IT» :banghead::arghh:
Min erfaring er at den følelsen ikke kommer før etter fødsel. Vi satte ikke endelig navn på barna før dem var født (faktisk endel dager senere). Man må se barnet og se hva som føles riktig :)
 
Jentenavn er klart, men vi mistenker at det blir gutt. Vi er enig om at vi skal ha noe med Kristoffer. Jeg vil gjerne ha Theo Kristoffer, men samboer er ikke enig i Theo.. han vil ha William, men det vil ikke jeg. Ikke lett :/
 
Jente navn masse valg.. men guttenavn aner jeg ikke og det er mest sannsynlig gutt ,
 
Har brukt opp de guttenavnene vi liker så sliter med å finne et annet guttenavn som vi vil bruke. Har flere alternativer til jentenavn. Men bestemmer ikke oss før etter fødselen. Nr en var to uker da han fikk navn og nr to var to måneder før han fikk navn. Syndes det er viktig å «prøve» navnet når babyen er født, om det føles naturlig eller ikke.
 
Nå har jeg ett jentenavn og ett guttenavn jeg liker. Vet ikke om samboer er enig :hilarious:
 
Har ikke tenkt så langt enda.. Men kan se for meg at det blir noe kort og enkelt som ikke er på topplista.
 
Back
Topp