Har dere tenkt på navn enda?

Vi har alt tenkt på navn :) vi begge er ganske glad i norrøn mytologi så tror navnet til spiren blir oppkalt etter noe rundt der :)
 
Nei, har ikke tenkt på navn enda. Vi får se etter OUL :D
 
Vi har en liste liggende etter vi fikk første barn.
 
Ja, har egentlig både gutte- og jentenavn klart. Tar sikkert en ny diskusjon etter oul, men var veldig enige sist :happy:
 
Hvis det blir jente, så blir hun navnløs :hilarious: vi har brukt opp di to navnene vi liker, så er heeelt tomme for idéer til jentenavn.
Guttenavn har vi noen tanker, men litt usikre enda. Mest sannsynlig blir det oppkallelse etter min eller mannens morfar (vi liker begge navna).
 
Dersom det er en jente-spire i magen blir hun oppkalt etter min svigermor som gikk bort for 2 år siden:Heartred og blir det en gutt har vi ikke anelse:happy090
 
Om det blir ei jente så blir hun oppkalt etter min farmor og min manns mormor. Men selve navnet er hemmelig. ☺️
Blir det gutt sliter vi litt, men velger kanskje noe fra lista fra sist gang. ☺️
 
Vi har tenkt på navn ja :)

Valmira, Mikkel, Vetle. Sliter litt med jentenavn. Ønsker det starter med V :)
 
Ja, vivhar en liten liste med både guttenavn og jentenavn :happy::Heartred blir vanskelig å velge :hilarious:
 
Vi har to barn med navn som begynner på E, så vi må bare følge det tenker jeg:hilarious: håper på jente, da har vi mange alternativer. Guttenavn på E som er fine og ikke brukt av familie er det værre med!
 
Vi har ikke bestemt oss for navn ennå. Venter først på UL uke12 for å se at alt er ok og til vi vet kjønn
 
Back
Topp