Bittelillelykkeliten Forelsket i forumet 28 Okt 2019 #21 Henrik om det blir gutt, om det blir jente aner jeg ikke.. føler jeg «brukte opp» det fineste navnet med førstemann
Henrik om det blir gutt, om det blir jente aner jeg ikke.. føler jeg «brukte opp» det fineste navnet med førstemann
Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Februarhjertene 2025 28 Okt 2019 #22 Bittelillelykkeliten skrev: Henrik om det blir gutt, om det blir jente aner jeg ikke.. føler jeg «brukte opp» det fineste navnet med førstemann Klikk for å utvide … Henrik er så fint
Bittelillelykkeliten skrev: Henrik om det blir gutt, om det blir jente aner jeg ikke.. føler jeg «brukte opp» det fineste navnet med førstemann Klikk for å utvide … Henrik er så fint
Marmarka Marimariblomst Junilykke 2020 ♡ Julibarna2024☀️ 28 Okt 2019 #23 Har denne listen på guttenavn som jeg synes er vanskeligst: Felix Filip Amadeus Herman Jonathan Maxmilian Matteus Milian Sverre Tideman Ulrik Waldemar Wilhelm William Jentenavn blir nok enklere men har ikke liste enda
Har denne listen på guttenavn som jeg synes er vanskeligst: Felix Filip Amadeus Herman Jonathan Maxmilian Matteus Milian Sverre Tideman Ulrik Waldemar Wilhelm William Jentenavn blir nok enklere men har ikke liste enda