Har dere tenkt på navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Jepp...:p

Blir det gutt skal han få fødenavnet til pappaen (colombiansk) og jente... Aner ikke. Vil ha noe colombiansk der også men alle navn derifra høres enten sukkersøte eller prostituerte ut her til lands :laughing002

Trodde vi var enige, men nå er jeg brått usikker :p Godt vi har litt tid på oss enda!

Vi har blitt enige om et jentenavn og et guttenavn, så da får en se hva som kommer ut da:happy:

Nei, ikke kommet så langt enda :hilarious:

Barnefar er islansk, så må ha et navn som passer på begge språk. Vurderer slektsnavn, så det blir nok et gammelt navn på «klædden» :)

Nei. Vil på tul først

Har ikke funnet noen navn som virkelig har gitt meg «ja!» følelsen. Så tar navnet til mormor og fører det videre ♥️

Vi var egentlig enige om jentenavn, men jeg er usikker på om jeg vil ha det... Vi har vel også snakket om et guttenavn tidligere..

Har lister for begge deler - så får vi diskutere i mange mnd når vi finner ut hvem som bor i magen❤️

Til storesøster brukte vi lang tid på å finne navn, og var aldri helt enige eller fikk den «JAAA» følelsen, mer som «tja, jo, det er fint det, men..» og vi sliter med det samme nå:hilarious:
Jeg lå hjemme etter eksamen på studiene mine sist jeg gikk gravid, og så på Ullared. Plutselig er det ei på Ullared som har ett navn jeg faller helt for, jeg ringer samboer og det er første gang begge er helt «JAAAA!» :laughing002❤️
Må kanskje se på Ullared i år og

Storebror har dobbeltnavn og det vil vi ha på nr 2 også Føler det er lettere om det blir jente da vi har «brukt opp» det fineste guttenavnet

Vi visste ikke kjønn sist før han ble født. Så han het Albert først frem til vi slo det fra oss, så fikk han sitt navn 1-2 dager gammel. ❤ Vi hadde to guttenavn med oss.

Denne gangen veldig usikker på guttenavn, da jeg ikke liker noen guttenavn. Bortsett fra min egen sønn sitt. Jentenavn er lett.

Tenker masse! Tipper det blir gutt igjen.

Veldig usikker! Sist gang ble vi ikke enige, har veldig ulik smak. Men jeg klarte å overbevise han om et navn jeg likte godt. Denne gangen har jeg ikke noe særlig med navn jeg liker godt, så det blir nok en vanskelig prosess :)

Veldig usikker! Sist gang ble vi ikke enige, har veldig ulik smak. Men jeg klarte å overbevise han om et navn jeg likte godt. Denne gangen har jeg ikke noe særlig med navn jeg liker godt, så det blir nok en vanskelig prosess :)

Har to tre jentenavn jeg liker godt, ikke funnet noen guttenavn enda :)

Back
Topp