Har dere tenkt på navn enda?

Jeg har tenkt på navn helt siden førstemann ble født egentlig (3 år siden) :p Har siden da ført en liste på jentenavn og guttenavn jeg har kommet over. Tror begge listene nå har over 100 navn hver :D Men setter ikke igang den seriøse navnejakten før vi vet kjønn :dummy::dummy1: Har noen navn jeg liker, men usikker på om jeg vil bruke de. Jeg liker navn som ikke er så veldig vanlige, altså ikke topp 10, men de må heller ikke være altfor sære :joyful:

Om det blir jente er jeg og mannen helt enige om navnet. Om det blir gutt, vil jeg gå for navnet som kom på andreplass da vi skulle gi navn til førstemann :)

Jeg har en kort liste over gutte- og jentenavn jeg liker godt. Setter ikke ordentlig igang før vi vet kjønn :love2

Jeg har mange navn på listene mine, men vi starter ikke den diskusjonen før vi vet kjønnet :dummy1::dummy:

Jeg har noen favorittnavn, men tenker at vi venter til etter ordinær ultralyd før vi begynner å snakke om navn.

Har halvveis klart guttenavn, jentenavn blir vanskelig denne gangen da vi har «brukt opp» jentenavnene allerede :hilarious:

Jentenavn er bestemt men guttenavn blir vi ikke helt enige om :laughing002 Synes det er mye enklere å finne jentenavn enn guttenavn.

Har mange navn på listene mine :)

Jeg har et favoritt jentenavn som samboer også liker. Guttenavn er vanskeligere, men vi skal nok klare å bli enige der også :joyful:

Venter til oul før vi begynner å tenke på det. Håper vi får se kjønnet da slik at valgmulighetene i alle fall halveres :)

Sist måtte mannen min omtrent tvinges til å sitte stille i sofaen til vi i det minste fant noen aktuelle kandidater. Han skjønte ikke min utålmodighet. Tipper vi ikke klarer være tidligere ute denne gangen heller.

Her blir det arvenavn :happy: jentenavnet har vært klart siden vi fikk vår første i 2012, for våre begge er gutter :joyful: kommer det en gutt til, kommer vi til å slite :hilarious:

Her blir det arvenavn :happy: jentenavnet har vært klart siden vi fikk vår første i 2012, for våre begge er gutter :joyful: kommer det en gutt til, kommer vi til å slite :hilarious:

Samme her :p haha

Back
Topp