Har dere tenkt på navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Vi har vel mer eller mindre guttenavn klart, men jentenavn svever helt i det blå. Heldigvis blir det gutt da! Om vi tror riktig :P hehe

Vi har tenkt på flere navn.

Jentenavn: Liv, Sara, Elin, Ingvild
Guttenavn: Ola, Kasper, Theodor, Iver

Har tenkt på navnene lenge, og har noen gode forslag til guttenavn. Når det gjelder jentenavn er vi helt blanke.

Vi er helt blanke på navn. Med nr 1 hadde vi Leon Isak som et navn i tilfelle det skulle bli gutt, men det ble det ikke.

Tar gjerne i mot forslag på navn som passer til Hannah Gunelia og Selma Jonie

Leter rundt i slektstreet vårt. Har noen forslag, men ingenting blir bestemt før ungen er ute:p

Sånn bevisst prater vi ikke om navn enda. Hender selvfølgelig jeg går gjennom noen i hodet eller leser litt, men er ikke på jakt enda..
Ene dagen datt navnet Joachim ned i huet mitt, har aldri vært en favoritt eller noe men syns det var litt rart da..

Sånn bevisst prater vi ikke om navn enda. Hender selvfølgelig jeg går gjennom noen i hodet eller leser litt, men er ikke på jakt enda..
Ene dagen datt navnet Joachim ned i huet mitt, har aldri vært en favoritt eller noe men syns det var litt rart da..
Oj. Ja slikt er merkelig. På lærerskolen i 2012 hadde jeg en lærer med samme etternavn som det bygda jeg bor i heter. Vi flyttet dit 3bår etter jeg hadde han som lærer:wideyed:

Jeg skjønner at dere ikke velger å prate om navn osv nå.

Har egentlig hatt de i hodet ganske lenge om vi skulle velge å gå for barn nr 3.

Vi har franske navn på de to vi har, så her blir det enten Isabelle eller Philipe på neste mann :Heartred

Jente tenker jeg enten Yrja, Una, Fie eller Lily.
Guttenavn tenker jeg Jardar, Emre, Halvard, Sverre er blandt favorittene.

Jente tenker jeg enten Yrja, Una, Fie eller Lily.
Guttenavn tenker jeg Jardar, Emre, Halvard, Sverre er blandt favorittene.
Så spennende navn jeg likte Fie og Halvard kjempegodt men her blir det en større diskusjon med samboer. Jeg vil jo ha ei jente som heter Tordis:smiley-angelic001 har prøvd å få det navnet til begge jentene mine så hvis nr 3 er jente håper jeg alle gode ting er tre

Jeg har en navneliste på notater på mobilen som har blitt redigert de siste 5 årene :hilarious:
Akkurat nå tror jeg at jeg har bestemt meg for jentenavn (kan fort snu da), mens guttenavn er litt mer usikkert. Har likevel noen favoritter :)

Har en navneliste på mobilen men slettet en del nå når det ble til virkelighet! Vi foreldrene har lik smak når det gjelder navn. Til nå heller vi faktisk mot Henrik eller Lea
Ellers veldig glad i Eva og Alerion, marion

I mange år fra 12-13 års alderen og oppover var planen fem barn og alle navnene hadde jeg klare (to gutter og tre jenter)

Av mine fire barn er det kun en av jentene som har et av navnene. De andre navnene var det venner som fikk først som brukte og noen var ikke aktuelle lengre (smaken endret seg jo)

Når det en sjelden gang blir luftet navn med mannen så merker jeg vi ikke har helt samme smak, så spent på hva denne karen ender opp med om han holder seg fast der inne til målstreken (tror det er en gutt iallefall:hilarious:)

I mange år fra 12-13 års alderen og oppover var planen fem barn og alle navnene hadde jeg klare (to gutter og tre jenter)

Av mine fire barn er det kun en av jentene som har et av navnene. De andre navnene var det venner som fikk først som brukte og noen var ikke aktuelle lengre (smaken endret seg jo)

Når det en sjelden gang blir luftet navn med mannen så merker jeg vi ikke har helt samme smak, så spent på hva denne karen ender opp med om han holder seg fast der inne til målstreken (tror det er en gutt iallefall:hilarious:)

Jeg og mannen her er også veldig uenig. Men vi har guttenavn på plass nå. Så håper på gutt denne gang

Back
Topp