Har dere tenkt på navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Jeg må ihvertfall se babyen før jeg bestemmer meg om navn :) Har aldri hatt navn på forhånd. Men vet jo hvilke navn jeg liker :D

Begynner å tenke på potensielle navn ja:happy: men skal sannsynligvis ikke bestemme helt før fødsel..

Nei overhodet ikke tenkt tanken enda.

Vi har guttenavn klart fra forrige gang:p jentenavn derimot på diskuteres! Å jeg tipper vi får jente, det er knapt gutter i familien vår:hilarious:

Guttenavn er så og si avklart allerede, man jentenavn aner vi ikke. Vi vil vite kjønn så blir nok å sette opp lister og bestemme oss når vi får vite kjønnet.

Vi er bare i tenkeboksen på at det må passe på begge språk. Og samboer har satt ned foten for navn han ikke kan uttale :p

Har navn klare på begge kjønn, og samboer var enig med en gang forlagene ble presentert. Veldig lettvint :D

Vi har guttenavn klart :joyful: Egentlig jentenavn og, men det er ikke like bankers.

Vi regner med at vi får en gutt til, så det navnet vi likte fikk sønnen vår som ble født i fjor..
Må nok få vite kjønn før vi setter oss ned i tenkeboksen igjen

Lurer veldig på hva vi skal gjøre hvis det viser seg at vi får tvillinger av samme kjønn! :think005 Da vil jo den ene få det "fine" navnet som vi har tenkt på lenge. Men blir vel verdens fineste begge to uansett :joyful: Blir sikkert ikke tvillinger uansett :p

Vi har navnet klart hvis vi får ei mørkhåret/brunøyd jente. Omtrent 50% sjanse for det dersom vi først får jente. Det er nemlig snakk om oppkalling, men navnet passer overhodet ikke på en blondine. Guttenavn har vi heller ikke. Så navnet er 25% bestemt :joyful:

Vi har snakket om det, men har på ingen måte konkludert. Jeg er litt opptatt av å ha navn som fungerer på engelsk, men det er jo også mange fine navn som ikke er like lett å uttale på engelsk så det er litt vanskelig :hilarious: Vil også gjerne ha et litt kort og enkelt navn, som det ikke er noen tvil om hvordan skal staves. Og som passer til etternavnet, selvsagt. Er litt av hvert man skal tenke på :smiley-ashamed004

Nja. Hadde navn klart/forslag til den vi mistet så spørs om d blir andre navn nå. Må nesten bare kjenne litt på det om/når vi kommer så langt

Back
Topp