Har dere tenkt på navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Jeg liker oppkalling. Jenta vår er oppkalt etter begge bestemødrene og eneste levende oldemor. Vurderer å kalle opp etter ei anna oldemor på denne babyen, dersom det blir ei jente. Dersom det blir gutt vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. :rolleyes:

Har jentenavn klart, det blir oppkalling etter min oldemor :happy:
Guttenavn har jeg ikke peiling på...

Jentenavnet er klart Men guttenavnet er under diskusjon vi skal ikke vite kjønn, så litt greit å halveis klart et av hver☺

Har ikke peiling, så det blir nok vanskelig å finne et vi begge liker på såpass «kort tid»:p

Sist var vi begge fast bestemt med en gang. Han kom til meg å sa at vi kunne skrive et navn på en lapp, så vise det til hverandre samtidig. Da hadde vi samme navn på lappene. Litt merkelig, mtp at det er en kombo av min mor, hans mor og den ene oldemora hans.

Vi har strengt tatt navn klart

Har et uvanlig navn på den første. Vil ha det på den andre også, men mannen liker tradisjonelle navn. Så spørs om baby noengang får et navn:hilarious::hilarious: Det er lettere med jentenavn enn guttenavn:bag:

Har en viss formening om navn, men føler nå som forrige gang; det er litt lettere å diskutere navn etter at vi vet kjønn etter oul :)

Vi har flere navn på blokka, men tenker vi venter til det nærmer seg litt mer før vi virkelig diskuterer og prøver å bli enige:)
Jeg ønsker ikke å ha veldig spesielle navn på mine barn, dette pga jeg har et spesielt navn selv og har mislikt det siden jeg var liten. Folk forstår ikke hva jeg heter og det første de spør om er om jeg har utenlandske foreldre. (Ikke at akkurat DET er noe problem, men.) Det er slitsomt å måtte gjenta navnet sitt flere ganger og å stave navnet for noen folk bare nekter å forstå:confused: Føler ofte at de som har veldig vanlige navn vil ha spesielle navn på sine barn, og omvendt. Blir litt som krøllete vs stritt hår:p

Om vi får en jente, har vi navnet klart. :) Guttenavn synes vi er litt vanskeligere. Så vi er glad vi har noen måneder på oss, men snakker om barnenavn hele tiden.

Guttenavnet er klart :Heartblue mens jentenavnet er vi ikke enige om enda :love2

Vi slet med å finne navn sist og merker at vi kommer til å slite denne gangen også for nå vil vi ha et navn som også passer til eldstemann.

Sist var vi begge fast bestemt med en gang. Han kom til meg å sa at vi kunne skrive et navn på en lapp, så vise det til hverandre samtidig. Da hadde vi samme navn på lappene. Litt merkelig, mtp at det er en kombo av min mor, hans mor og den ene oldemora hans.
Det er jo litt spesielt og veldig gøy da :D

Er det lov å håpe på det er jente med tanke på at det er lettere å finne navn?:knegg: Hvis det er gutt tror jeg vi sliter for det var rett før vi ikke ble enige sist

Vi har 3 fine alternativer til gutt, jente er vanskeligere for oss, men har et navn som vi er enige om og blir det jente så blir det nok det, ellers så går vi nok med oppkalling :-)

Har jentenavnet klart. Gutt er sykt vanskelig, men har noen gode kandidater så vi klarer det nok. Vil helst ha gutt jeg da, så får håpe det går i boks:happy:

Nei, har nesten ikke snakka om det enda. Venter til etter ul når vi får vite kjønn.

Back
Topp