Har dere tenkt på navn enda?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Jeg har funnet en jente navn ingen andre i norge har det er ikke typisk meg å ga etter sjeldent navn, storebror heter Leo William jeg har ikke funnet en guttenavn ennå.
 
Har dere kommet noe lenger med å tenke på navn?

Selv venter vi med å se nærmere på navn til etter jeg får svar på nipt (ca 2 uker til). Men jeg har skrevet en liste sånn bare for megselv, da.. :p
 
Har en liste med jente navn og gutte navn. Jente lista er mye lengre en gutte lista. Har noen favoritter på jente navn. Sambo har ikke sakt noe enda på navn.
 
Ikke begynt å tenke på det enda, og kommer nok ikke til å gjøre det før etter OUL heller. Det var ganske vanskelig å enes sist gang, så tenker det er meningsløst å snakke om det før vi vet kjønn :p Spent på om vi finner et vi begge liker enklere denne gangen. :)
 
Ikke begynt å tenke på det enda, og kommer nok ikke til å gjøre det før etter OUL heller. Det var ganske vanskelig å enes sist gang, så tenker det er meningsløst å snakke om det før vi vet kjønn :p Spent på om vi finner et vi begge liker enklere denne gangen. :)
Dette er faktisk ENESTE grunn til at vi ønsker å vite kjønn. :p Er vanskelig nok for tre voksne å bli enige om ett navn, to blir enda vanskeligere.
 
Vi har mange navn på lista allerede, men vi blir ikke å fokusere så mye på navn før vi får vite kjønn.
Blir nok sansyneligvis å velge et litt mer uvanlig men gammelt familienavn.
 
Dette er faktisk ENESTE grunn til at vi ønsker å vite kjønn. :p Er vanskelig nok for tre voksne å bli enige om ett navn, to blir enda vanskeligere.
Haha, det kan jeg levende se for meg :knegg:
 
Jeg håper vi blir enige før vi får vite kjønn. Føler det er lettere å gi og ta da enn å krangle om navn til det kjønnet vi vet det bli. Da kommer nok begge to til å sette ned foten, og hvem vinner den diskusjonen? Haha, huff. Vi får se hvordan det går denne gangen ;) Håper jo at vi begge blir enige uansett og at ingen av oss vinner eller taper på det :)
 
Skulle gjerne tatt nipt å få vite kjønn sikkert :) er mer praktisk enn å skulle vente til oul.. å selv da er det ikke 100%.
 
Skulle gjerne tatt nipt å få vite kjønn sikkert :) er mer praktisk enn å skulle vente til oul.. å selv da er det ikke 100%.
Får jo bare vite kjønnskromosomer. Rundt 2% av verdens befolkning er intersex, så ytre kjønnsorganer kan jo fremdeles vise seg å tilhøre et annet kjønn enn kjønnskromosomene skulle tilsi. :) Men klart, 2% odds for "feil" er jo ganske lave odds, sammenlignet med kvalifisert gjetning på oul.
 
Oooo, lyst til å dele? :)

Nei :hilarious:
Jente navnet er fra en tipp oldemor, med en egen liten vri. Så ingen andre som heter det ❤️ Guttenavnet er nok litt vanligere, men blir nok med et arve mellomnavn fra en Oldefar i tillegg ❤️ :)
 
Vi har ventet på å få svar på Nipt, slik at vi kun kunne konsentrere oss om et kjønn. I går fikk vi svar! Fikk heldigvis lav risiko på alle testene. Så nå gleder jeg meg til at vi skal diskutere jentenavn :Heartred
 
Vi har ventet på å få svar på Nipt, slik at vi kun kunne konsentrere oss om et kjønn. I går fikk vi svar! Fikk heldigvis lav risiko på alle testene. Så nå gleder jeg meg til at vi skal diskutere jentenavn :Heartred
Så herlig, gratulerer med den kommende jenta! :)
 
Back
Topp