Har dere tenkt på navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Guttenavn er bestemt, jentenavn er så godt som bestemt:happy:
Guttenavnet blir oppkalling etter onkelen. Mens jentenavnet blir et navn med samme forbokstav som Onkelen. Så her er det navn på T det går i:)

Jeg har funnet ett jentenavn jeg liker veldig godt, så jeg håper det blir aksept fra sambo. Guttenavn har jeg flere alternativer til, men der skal mannen få ha litt å si også ;)

Vil ha noe som har gresk opphav, siden førstemann har det. Forslag? Ønsker ikke langt navn

Skriver ned forslag etterhvert som jeg kommer over navn jeg liker, men har ingen spesifikke i tankene enda :)

Ikke tenkt veldig mye enda, men har «tatt opp igjen» de navnene vi hadde sist, kanskje det blir noen av de :)

Denne gangen så er vi helt blanke. Men har en liten magefølelse at det er en jente i magen hos meg, men må nesten finne et navn av hver.

Tenkt på navn i mange år :)

Finner ingen jeg liker like godt som med førstemann, vi sleit veldig med å finne navn den gang også, men det perfekte navnet kom til slutt!
Denne gangen er det helt umulig. De få guttenavnene jeg liker blir ikke godkjent av far i huset og jentenavnet han liker syns jeg er perfekt som mellomnavn. Kan gå med på det til fornavn da det har vært en favoritt hos meg også siden jeg var liten, men min mor hater det, så da vet jeg ikke om jeg kan leve med det:bored:

Har noen få andre på listen, men liker de mindre og mindre da de selvfølgelig har dukket opp på navnetoppen det siste året. Da nekter jeg å bruke det. Så det blir lille frøken navneløs eller lillebror...

Har de egentlig klare, men er mest sikker på guttenavnet, så hadde vært greit om det ble det :p

Tror ikke det da, så da er vi litt mer usikre. Men begynner å se ordentlig på det etter OUL. MÅ ha det klart så lenge som mulig for å bli sikker i valget:D

Jeg har et favorittjentenavn, men mannen er ikke helt enig.
Sist gang hadde vi jentenavn klart, men så var det en gutt vi så på oul.

Jeg har et favoritt guttenavn, og mannen syns også det var fint. Har også noen jentenavn som jeg syns er veldig fine. Forelsket meg litt i navnet Ella, men ser det veldig populært..

Back
Topp