Har dere tenkt på navn enda? ♡

Jeg tør ikke si dem høyt, vet ikke hvorfor. :bag: :hilarious: Samboeren vil helst møte babyen før den får navn, for å være sikker på at det passer. Jeg tror alle navn vil passe hvis man bare bruker litt tid til å bli vant med det.
 
Vi har noen på lista etter sist gang, så jentenavnet er klart. Blir det gutt står det nok mellom to navn. Alle navnene er navn vi har funnet bakover i slekta☺️
 
Har to jentenavn klart, blir det gutter så får vi en utfordring
 
Vi har skrevet en liste med navn vi liker, men mest jentenavn, så sliter hvis vi får gutt! Også er vi ikke sikre på om de passer oss!
 
Vi har sterke forbindelser til 4 land på 3 kontinenter så tenker navnet må klinge fint på alle språkene. Har en hel liste med jentenavn men ingen guttenavn enda.
 
Vi har ett jentenavn og ett guttenavn som vi ønsker å bruke. Desse kom vi frem til før vi startet å prøve;) Begge navnene er navn jeg har hatt lyst å bruke, og så passet det heldigvis med hans preferanser også:happy:
 
Vi har favorittnavn til begge kjønn, noe som i seg selv er helt utrolig fordi vi trenger navn som lyder bra på 3 språk, pluss noen andre kriterier. Ingen av dem er spesielt vanlige her i Norge.

Men, det er ikke bestemt før barnet kommer så vi holder korta tett inntil brystet :)
 
Synes det er lettere med jentenavn enn guttenavn. Vi har flere jentenavn på lista fra forrige... Men jeg liker ikke lengre guttenavnene vi hadde på lista med nr. 1...o_O
 
Vi har jentenavn klart, men sliter hakket mer med gutt.
Eneste vi har smakt på er Markus, men skal ha dobbeltnavn, så sliter litt.
 
Jentenavnet er klart, det et oppkalling etter mannens mormor. Vi er usikre på om vi skal ha min mormors navn inn der og, for de passer fint sammen. Guttenavn er vi blanke på, med sønnen vår kom vi på navnet på sykehuset, så blir nok den samme greia nå :)
 
Jentenavn er klart! Og i hodet mitt er guttenavnet klart også, må bare få spikra det inn til samboer som er liiitt uenig haha! Liker å kalle babyen navnet sitt med en gang man vet kjønn. Dette fordi jeg føler det da blir en tilknytning til navnet med en gang! Gjorde det sist også, og da han ble født var det ingen tvil om at det var Paul <3
 
Synes det er lettere med jentenavn enn guttenavn. Vi har flere jentenavn på lista fra forrige... Men jeg liker ikke lengre guttenavnene vi hadde på lista med nr. 1...o_O
Enig! Har lang liste med jentenavn. Guttenavn derimot... Vanskelig!
 
Har 1 jentenavn som er sikkert og noen flere på listen.. guttenavn er det verre med - slik var det sist og, noe som gjorde at jeg var sikker på det var gutt (han fikk navn noen timer etter han var født)
Blir nok å vente til vi vet kjønn før vi diskuterer noe mer, må enten ha to jentenavn, to guttenavn eller et av hvert
 
Storesøster har kalt magen for et guttenavn helt siden hun fikk vite at hun skulle bli Storesøster. Så kanskje vi bare ender opp med det navnet tilslutt hvis det blir gutt :happy: har jo blitt så vandt med å høre det nå :laughing002
 
Vi har funnet ut såpass, at vi vil bruke familiemedlemmers initialer, og har b,k,o,i,h,e og velge i. Ellers vil vi unngå r i navnet om det går. Jeg er vestlending med skarre r som bor på østlandet, og vil helst unngå det i navnet. Ellers tror jeg det blir to navn. Vi venter til vi vet kjønn før vi utforsker mer og bestemmer oss :)
 
Ikke tenkt på navn enda nei, venter til vi vet kjønnet :happy:
 
Har jentenavnet klart, men ikke guttenavn. Synes guttenavn er såå vanskelig..
 
Back
Topp