har dere tenkt over..

Lille_mew

Forelsket i forumet
at noen her inne kommer faktisk få tvillinger eller kanskje til og med trillinger ? ^^ [:D]

Ja, det er sant!! Spennende å se hvem det blir, for det blir sikkert noen![:)] Tviler på det blir meg[:D]

he-he, ja det skal bli spennende å se hvem som blir mamma til flere på en gang [:D] Håper ihvertfall jeg kan utelukkes etter ul i morgen, selv om jeg mye heller vil at det skal være to babyer i magen enn ingen.

Vi har mange tvillinger i familien, men jeg har ikke magefølelse for at det er flere.. Heldigvis..

Oooh ja. Tenk på det ja. Håper også på å kunne utelukkes, hehe. Men følger mer enn gjerne spent med på de som kommer til å få det, hehe

Hmmm, ja det er sant...har ikke noen følelse ennå igrunn, håper bare på at alt er bra der inne....litt tvillinger i mi slekt også!!![;)]

Jeg tror ikke det blir tvillinger her.
Er noen tvillingpar bakover i slekta mi da, bla bestemoren min. Så det er jo alltids en mulighet...

Tror det er veeeldig liten sjanse for at jeg får det...
En om gangen er veldig greit i grunn. Hehe[;)]

Er tvillinger i slekta mi også, men tror ikke det er 2 der inne. Blir fornøyd med en[:)]

Må innrømme at eg satser hardt på at det berre er ein baby her inne... Har tvillinger på både mi side og mannen si side. Spesielt mange på mannen si side...

hehe.. joa har tenkt på d;)
har drømt at eg sku få tvillinga no.. men d e vell kanskje en ønsketenking ;)
hvis d ha bidd tvillinger no, så ha man bidd ferdig me d ungestyret me en gang ;)

Back
Topp