Har dere tenkt å sjekke kjønn på gullet i magen?

Pakeeza85

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Ja overskriften sier vel det meste.

Jeg sjekket ikke sist gang og det synes jeg var kjempe spennende:) er litt usikker hva jeg vil denne gangen;)

Vi vil ikke vite kjønnet, gjorde ikke det sist gang heller :-)

VIL VITE!!!! Hehe ;) Nyskjerrig :p

Jeg skulle ønske jeg klarte å holde meg. Har ofte fantasert om det å ikke vite noe før ungen er ute, men jeg klarer ikke :p Vi kommer nok til å ville vite det, om de kan se det, men vi holder det for oss selv. Iallefall for en periode :)

Jeg MÅ vite det :P
Ser de det ikke på ordinær ul, bestiller jeg privat ul bare for å se kjønn :P Hehe! Jeg er altfor nysgjerrig til å ikke vite det :)

D er klart eg vil vita d :) rosa eller blå klær liksom!!! ;)

iPhone via app

Jeg også må vite. Får ikke jeg vite på oul så blir jeg nok kjempeskuffa, og bestiller privat!

Vi fikk vite det sist og kommer nok til å ville vite det denne gangen også :) Utålmodig :p

Ja, ventetiden er så lang i et svangerskap, så den gleden vil jeg ha når jeg kan få vite det :)

I utgangspunktet så ville jeg vite det. Men så har jeg begynt å vurdere det på nytt. Hvor mye annen spenning har man i livet, kan man ikke holde på den spenningene det er å ikke vite hva slags kjønn det blir? Man får jo vite det tidsnok uansett, og så mye klær behøver man jo ikke å kjøpe på forhånd heller, mye får man jo, og mye kan man kjøpe etterhvert om man må ha noe spesielle farger. 'Større ting som skal kjøpes inn er det uansett greit å kjøpe kjønnsnøytralt synes jeg...
Så jeg får se hva vi ender opp med til slutt :)

vi ønsker å få vite det. blir alt for lenge å vente til fødselen. :-)

Vi vil vite det. Det gjorde vi sist også, og synes igrunn ikke det gjorde ting mindre spennende :)

Vil vite det, klarer nok ikke vente helt til fødsel :P Selvom det hadde vært veldig spennende..

Back
Topp