har dere tenk på navn?

anette torunn

Glad i forumet
hvis det e gutt vi venter så har vi et navn klart.
gabriell

men jente vet vi ikke. men har 2 navn vi liker

Vi har hvertfall et jentenavn, og til gutt har vi noen alternativer. Men har hatt disse siden lillegutt ble født.. Men regner vel med at det kommer noen flere alternativer før juni...

hvis det blir jente skal hun hete Emilie :) Det navnet var klart lenge før vi fikk lillegutt og. Forslag til guttenavn har vi ikke enda.

jeg har noen jeg liker,men gubben liker svært få navn.....

Gutt: Sander

Jente: Andrea
         Iris
         Amalie
         Sofie

Fra før har vi en Nicolai.
Skal kjøpe navnebok når vi nærmer oss ordinær UL.
(vi skal ikke vite kjønnet)

Vi har mange navn vi liker, men vi skal ikke vite kjønnet, og heller ikke bestemme navn før vi har hilst på babyen :)

Me har ein del navn i kikkerten, men pga av at eg vil vera veldig anonym endå.. så får det vente litt på seg.. :)

Vi hat et gutte- og et jentenavn klare, men det er hemmelig en liten stund til ;)

~Damen~ skrev:
Vi har mange navn vi liker, men vi skal ikke vite kjønnet, og heller ikke bestemme navn før vi har hilst på babyen :)

vi skal heller ikke bestemme oss før vi har sett nurket.
mini fikk navn når han var 1-2 dager gammel.

Vi har en åpen diskusjon om dette...
Om det blir gutt så må vi ha ett spesielt navn(som alle førstefødte gutter i min manns familie får) og ett annet navn dag.. Altså ett dobbelt navn, noe jeg ikke er spesielt fan av...
Jentenavn har vi klart, men vi venter å se hva vi får før vi lander på noe...

Ja vi har begge klart.  ;-)

vi har ikke noe klart og har ikke snakket så mye om det. Men jeg er veldig glad i "tøffe" guttenavn. Vi skal snakke mer om det når vi vet hva kjønn vi får 

Vi har noen favoritter, og siden storebror har spesielt dobbeltnavn, så får lillebror/lillesøster et i samme sjanger ;)

Vi har jentenavnet klart, blir det en gutt må vi i tenkeboksen. :D

Har skrevet navneliste i over et år (selv om vi ikke begynte å prøve før i slutten av august i år.. hehe)!!

Ikke noe som er bestemt enda (samboeren er ikke like engasjert som meg så tidlig)!!

Men tenker som så at selv om man ender opp på et navn før fødselen, så kan ting endre seg når man ser nurket... så har noen i bakhånd =P

(og.. jeg bytter favoritt-navn fra uke til uke nå lell) 

Vi har ikke noe klart. Har ingen aning på hva navn vi skal ha.
Egentlig har vi et guttenavn klart, men det heter halvbroren til sambo,
så det blir kanskje litt rart å ha det navnet (selv om vi ikke har mye
kontakt med ham) Vi smaker på navn innimellom, men har ikke funnet
noen vi syns er fine ennå.
Vi går vel kanskje litt mer inn i navnevalget når vi vet hva som er inni
magen :)

Har ikke begynt å snakke om det enda:/
Vi får snakke om det på nyåret tenker jeg:) Men jeg har noen favoritter, men vi får bestemme oss når vi vet kjønn:)

e helt blank...ane ikke
bi vell lillebror eller lillesøster :D hehe

Back
Topp