Har dere tellinga ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
har dere tellinga på hvor langt dere er på vei idag ?
Og når noen spør, sier dere/vil dere si antall mnd, antall uker eller nøyaktig uker + dager ?

Sier antall uker ;) men nå har jo ikke noen spurt enda siden ingen vet det :P men når jeg skriver her inne skriver jeg 10+2 fks :P

jepp :) 10+2 sier jeg :P

tickeren holder tellinga for meg :) vet jeg bytter uke på torsdager da. Har ikke fortalt noen enda, men når vi gjør det kommer jeg vell til å si det i uker, har ikke snøring på når mnd bytter :)

har tellingen her.. er 12+2.. Sier uker+dager til de nærmeste, men til folk på jobben og sånne som ikke er så nærme sier jeg mnd..

Jeg er 11+1 i dag :)

Sier uker pluss dager til de nærmeste pluss de som selv "nylig" har vært gravide, ellers sier jeg uker til resten :)

13 uker imorgen.
Jeg svarer med mnd og ikke uker, men nå er det bare få som vet om graviditeten.

Jeg er 10 uker i dag :) Og sier vel uker eller mnd når den tiden kommer at kanskje folk begynner å spørre

Ja har tellinga:) men jeg tenker stortsett bare uker, og sier uker når noen spør:) men her inne skriver jeg uke + dag litt ettersom hva jeg skal svare/spørre om:) hehe. :D

Seff har jeg tellinga :) Fleder meg veldig til å komme til 12 uker! Er 10+5 og siden det er kun mine Ller nærmeste venninner som vet, og de og er gravide, så sier jeg dette. Ellers blir det uker/måneder til resten tenker jeg :)

Pleier å holde styr på hvilken uke det er ca da-jeg mener jeg er snart 12 og legen mener jeg et snart 14. Men hvor mange dager??????:-D

Back
Topp