Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet dessverre ikke de andre gangene... var nok ikke like nysgjerrige dajente har den stemt med tidligere barn?
den skal vise tidligere barn her viser den jente - gutt - jente, som «betyr» at jeg får tre barn. Dersom du får gutt - jente på testen, viser det at du har en gutt fra før, og venter jente!Testet dessverre ikke de andre gangene... var nok ikke like nysgjerrige da
Jeg viste ikke at den kunne vise tidligere barn ogsåHusker ikke helt hvordan man gjør.. skal alle barna komme opp i rekkefølge? Sirkel jente, frem og tilbake gutt??
Opps feil forum var jeg på nå! Trodde jeg trykka på juni
Vet ikke hvor lenge, men det kan tyde på gutt først og jente etterpå daHvor lenge skal den bevege seg for hvert barn? Min gikk fram og tilbake i 30-50 sekund, før den begynte å gå i ring.
Kan evt. be noen andre om å holde den? Kanskje den beveger seg da?Min hang rett ned minutt etter minutt.
Kan la en av ungene prøve. De har jo ikke ro på seg til å holde noe stilleKan evt. be noen andre om å holde den? Kanskje den beveger seg da?
Ja lurtKan la en av ungene prøve. De har jo ikke ro på seg til å holde noe stille