Har dere tatt ned trampolina?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Tradisjonen tro kan man jo si, tok mannen den ned i går. Tradisjonen består av at avisa varsler dårlig vær og vi får det gjort i siste liten. Som er bedre enn tradisjonen de første årene med trampoline. At vi sto i sterk vind og tok den ned..

Vi har vinter nedlukking. Altså en helg som er to uker etter at vi har begynt å fyre ( ikke vær dag, men første dag det kjølig) innen den helgen har dyrenes kraft og grovfôr kommer i låven. Halmen kommer til uka.

Så neste helg skal stallens dører fjernes og filmen settes på. Endene har fått nye varmepærer, og vanndammen har fått varmekabler... samme med hestenes vannkilde. Sommerbeite er sbænart ferdig demontert. Så skal gjerde rundt vinterhagen sjekkes.

Veden er stabla og uteleker blitt demontert...mangler å dekke til blomstrer og frukt trærne..... ennå en uke igjen [emoji14]

Såpass ja.

Vel. Du har jo gård da. Vi har bare hus

Kan ikke gå etter fyring, men burde kanskje laget oss en sånn regel opp mot når vi setter på varmepumpa...

Ned med trampoline, inn med det som skal inn og faststropping av resten av utemøbler og grill etc, inn med småting fra sandkassa og rett sånn.

Du minnet meg på at jeg skulle beskjære og gi vekk noen ripsbusker!! For sent, må tas til våren da...

Såpass ja.

Vel. Du har jo gård da. Vi har bare hus

Kan ikke gå etter fyring, men burde kanskje laget oss en sånn regel opp mot når vi setter på varmepumpa...
Det hjalp oss :)

Jeg setter på hestene piggsko når gubben skifter til piggdekk på bilene.. :)) sånn slipper jeg fiasko uke med hester som leker bambi:p

Nei, tror ikke vi tar den ned heller. Mannen mener det ikke er verdt alt strevet når de er så billige likevel [emoji86] Og jeg klarer ikke selv. Vi har nedgravd da, så litt mer vrient å komme til.

Er den nedgravd er det jo en ting, men for dem av oss som ikke har nedgravd og dertil bor sånn til at det blåser mener jeg det er hensynsløst å ikke ta den ned (eller, vår står ute altså, men vi har tatt av hoppeduk og sikkerhetsnett, bare metallet står igjen) for det er ikke sikkert det er din bil/vindu/hekk/whatever den stanser i når vinden flytter på den....

Vår står hele året, 6 året nå blir det vel. Den er godt ankret fast så pleier ikke flytte seg[emoji23]

Vår er nedgravd men tar av sikkerhetsnett og duk. Ellers er det ødelagt i løpet av et par år.

Den er tatt ned. Deler hage med svigers og svigermor til den ned for ca 1 uke siden. Er i teorien deres trampoline men de kjøpte ny når vår ble ødelagt. Vår sto også på deres side av hagen så alle brukte den

Ja, den ble tatt ned for noen uker siden. ☺️

Nei den står enda.

I fjor kom det ikke snø før i januar, og da tok vi den ned i høstferien. Så nå tenkte vi å la den stå litt mer.

Men trenger nytt sikkerhetsnett og sånn blå kantbeskytter uansett til våren. Men den må ned, ellers er det ikke plass til vinterlek i hagen...

Tok den ned for et par uker siden. Da sto den opp ned I trærne ved siden av huset! Blåste plutselig mye en natt her.

Jepp! Tok den ned sist uke :)

Har ikke trampoline selv, men jubler vær gang naboene tar dritten ned :)
Og det er gjort for i år :D
Er ikke noe glad i trampoliner og det som følger med :cool:

Vi har ikke trampoline enda, men paviljongen står fortsatt. Skulle ta den ned sist det var fint vær, men det ble glemt, så nå venter vi på litt bedre vær til uka så vi får plukka den ned tørr!

Nei. Ikke ennå :) frister nesten mer å hive en presenning over den :p

Back
Topp