Har dere tatovering?

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Er dere fornøyde eller har dere noen sånne dere angrer skikkelig på?

Jeg har en Alice i Eventyrland sleeve på høyre armen som jeg stort sett er fornøyd med, noen ganger jeg angrer på at jeg ikke tok mes litt farger.

Men, klarte en gang å ta en strekkode i nakken som jeg angrer så helt grønt på.. Kjempe god idé! Planen er å fjerne med laser (den er ikke stor) men så er det det å ha tid-råd-ork-opplegg....

Har ingen og tror ikkje eg kommet til og ta heller. Vurderte det for noen år siden. Men glad eg ikkje gjor det. Da hadde det blitt noe eg angra på :p nå føler eg at eg har "vokst" i fra det :p

Jeg har en tatovering og det er navn til dattera mi. Det vil bli en til, til barnet i magen, men ellers vil jeg ikke ha noen flere.

Har 4 tatoveringer og angrer veldig på èn av de. Min første,jeg var 15 år og dette var den eneste tatoveringen mamma godtok. En ROSA engel med oransje hår. Huff. :p

Nei, jeg er allergisk mot et stoff i blekket :( Kan heller aldri farge håret mørkt. Då hovner eg opp i ansiktet og i halsen, og uten behandling kan eg bli kvalt! Så skikkelig kjipt, for det man ikkje kan få, vil man ha :p

Har en på underarma, tatt i fjor høst. Ei fjær med sommerfugler i stede for de vanlige fuglene som flyr vekk. Symboliserer at man har mista noen man er glad i. til minne om mamma. Den er en del av meg og angrer ikke en dag. Kan tenke meg mer senere, men nå har jeg virkelig ikke råa til noe mer :/

Har veldig lyst på! Men syns lyden når man tatoverer er grusom... Så har ikke "mannet" meg opp enda! Men vil ha noe fint, og noe som symboliserer ungene :)

Jeg har en tiger på ryggen som jeg så stolt tok når jeg var 16 år, og noe som skal forestille kloremerker med tigermønster i på nedre del av magen. Den forran syns jo sjelden med mindre jeg har lav bikini, ellers er det bare mannen som ser den.
Den er jo veldig randm og jeg tegnet selv så veldig dårlig så hadde nok ikke valgt den idag :P
Tigeren på ryggen ser jeg ikke selv så tenker ikke så mye over den. Har liksom blitt en del av meg, men ikke noe jeg hadde gått for idag nei :P

Har ein sjølvteikna på ankelen. Angrar ikkje (etter 15 år). Kan godt tenke meg ein til, men sliter med å finne ut kva og kor.

Ja. Jeg har en lotusblomst på ryggen, som dekker over to arr. Angrer ikke på at jeg tok den, men tviler på at det bli mange flere :)

G-nøkkel på ryggen. 19 år, og nettopp flytta heimefrå då den blei tatt! :p Tenker jo ikkje på at eg har den, men ville ikkje gjort det i dag! ;) Hihi!

Jeg har en på ribbeina som jeg tok da jeg var ca 20 år. Den tenkte jeg på i mange år og angrer ikke. Men tror nok ikke det blir så mange flere.

Fikk tatovering av tanta mi når jeg ble 14.. Mamma var ikke enig, men sa at hvis jeg absolutt kom til å gjøre det så "ta det et sted du kan skjule". Er såååå glad jeg hørte på henne; tok en rosa (...) rose på ankelen!
Vurderer nå å tatovere over den nå, siden den ikke er spesielt pen eller symbolsk eller noe - med noe vedr barna, men usikker på hva foreløpig.

Har ingen, og kommer nok aldri til å ta heller. Hadde perioder i tenårene hvor jeg hadde lyst på, men klarte å bestemme meg for hva jeg ville ha. Glad for det i dag. Synes det kan være kult på andre, men det er ikke helt "meg" :)

Back
Topp