har dere tørketrommel?

Mrs b

Forumet er livet
VIP
eller henger dere opp alt av tøy?

begrunn gjerne hvorfor/ikke

ORIGINAL: Otilia

Har, men bruker den ikke. Sambo som absolutt skulle ha, selv om jeg ga klar beskjed om at jeg ikke kom til å bruke den.

av ren nysjerrighet,hvorfor ikke?
vi har altid hattog nå har den gåtti stykker.erikke så mye mere arbeid å henge dem opp,men litt enklere er det jo med tørketrommel[:D]åså blir di så myke å gode.

sparer dere mye støm på ikke å bruke?

ORIGINAL: Embriks mam

har men tørker kun håndklær og undertøy

Har, men brukes mest til håndklær og sengetøy. Meste av tøyet tåler ikke tørketrommel, gidder ikke kjøre en omgang for to t-skjorter liksom. [8D]
Men liker å mykgjøre håndklærne og dynetrekk osv. [:)]

Og det er kjekt å ha til "nødstilfeller", når omgangssyken slår til og man går gjennom ørten skift i døgnet. [:)]

Har, men henger opp det meste [:)]

Nei, det har jeg ikke. Tror ikke jeg kommer til å skaffe meg en heller[;)]

ORIGINAL: heart86

Har ikke tørketrommel!
har fra jeg var liten av vært vant til å henge opp alt tøy, og klarer det fint ennå!!
kanskje jeg kjøper det når vi får flere barn, men tror ikke det[;)]

Ja har det. Syns det er kjekt [;)]

Har tørketrommel.. Brukes kun til undertøy,sengetøy og håndklær...

ORIGINAL: Bello

Nei, det har jeg ikke. Tror ikke jeg kommer til å skaffe meg en heller[;)]

ORIGINAL: Minerva

Har, men brukes mest til håndklær og sengetøy. Meste av tøyet tåler ikke tørketrommel, gidder ikke kjøre en omgang for to t-skjorter liksom. [8D]
Men liker å mykgjøre håndklærne og dynetrekk osv. [:)]

Og det er kjekt å ha til "nødstilfeller", når omgangssyken slår til og man går gjennom ørten skift i døgnet. [:)]

pluss at babyklærne gjerne går i tørketrommelen[:)]

dytt[:D]

Har tørketrommel ja, men bruker den kun til håndklær og sengetøy

Har tørketrommel og takk og lov for det!
Liten leilighet med en liten baby på vei! Puh, hadde ikke klart det uten!

ja! så deilig å trommle tøyet! slipper alt støv og jobben med å henge opp. fikk det først nå i sommer side vi flyttet i hus, når vi bodde i leilighet hang jeg opp alt. var dritt lei og se alle klærne henge i stua hele tiden. blir liksom aldri ryddig, spesielt når jeg vasker så mye tøy som jeg gjør... eneste negative er at man bruker mer strøm da... men det får så heller være...

Har, men henger opp det meste. Tromler håndklær. Og somregel sengetøy. Og noen ting når det haster, sånn siste delen av å få tørr ei dongribukse, eller når vi har litt lite tørre bleier (Eller, vel, en ikke helt tørr nattbleie, vi har etterhvert nok bleier...)

Krysset av for har men henger opp det meste av tøy. Har håndklær, sengtøy og kluter i tørketrommelen, men henger opp vanlige klær.

Har ikke, men vil haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D].

Back
Topp