Har dere tørketrommel?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
HVa tromler dere evt?
Nå er jeg veldig glad vi har det!
Vi har ikke så god tørkeplass ellers, har et stativ på kontoret. Men vi bruker ikke så mye strøm der inne siden vi sjelden er der, så klærne tørker sakte.
Så nå tromler jeg litt mer enn vanlig.
Til vanlig er det kluter, håndklær og sengetøy.
Nå er det også endel av klærne som tåler det =) Ull henger jeg alltid opp da. Hender jeg henger opp litt på badet også, da tørker det litt fortere også.
Da bruker jeg stativet som egentlig hører til badebaljen, men som vi aldri bruker :p

Vi har bare vaskemaskin, skulle gjeeeerne hatt tørsketrommel, det hadde vi i Oslo:-)
Utrolig kjekt, spes når man vasker sengetøy:-)

Vi har tørketrommel. Tromler håndklær, vaskefiller-gulvkluter, sengetøy og av og til vanlige klær som tåler det visst det haster. Henger som regel opp alle klær :-)

Vi fikk trommel til jul i 2011, GENIALT når man har småbarn! Tromler gulpekluter, håndklær, kluter og filler og sengetøy. Klær henger jeg opp, det er så lett at de krymper og blir unødig slitt i trommelen.

Ja, vi har tørketrommel. Hoover sin, og den er kjempebra:) Klarer og ta 8 kg med tøy, så god og stor:) Hadde drunket i klesvask om jeg ikke hadde den;)

7 kilos kapasitet på vår da =)
Og skåneprogram om jeg tromler klær!

Ja, hat ullprogram på min og sånn jeg og, men bruker bare vanlig program jeg. Den sier selv ifra når klærne er tørre:) Ull blir hengt opp, det tørs jeg ikke ta sjansen på og ødelegge!

moahhahahaa, min har 9kg kapasitet!!! :D :p
Den er også så smart at den gir beskjed når tøyet er tørt og stopper da :)

Vi har valgt å ikke kjøpe det ennå. Venter til vi evt. flytter til noe eget.
Vi har heller ikke hatt noe særlig behov for det ennå.

Nei, vi har ikke tørketrommel, vi må bygge ut vaskeromme før vi får plass til det :P

Vi har tørketrommel ja, tromler håndklær, kluter, sengetøy, sokker og undertøy :) henger opp alt annet, fordi det er en vane, tror jeg...

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

VI har et bittelite vaskerom, men har tromlen oppå vaskemaskinen :D

vi har ikke vaskerom, har begge deler på badet :p Ikke spesielt stort bad heller, så det er trangt med alt det og stellebord ;)

Fikk tørketrommel i fjor, og vi tromler alt som er av vask - veldig deilig å slippe å henge opp!

Fikk tørketrommel i fjor, og vi tromler alt som er av vask - veldig deilig å slippe å henge opp!

Jaaa, det er veldig deilig! Og det blir jo så mykt!

Har kombimaskin (som ikke er å anbefale egentlig)
Tromler kun håndklær og slikt hvis jeg ikke føler for å henge opp.

Jeg er heldig, vi har godt og stort vaskerom.så har tørkestativene nedpå der:)

Har tørketrommel ja, men bruker den egentlig bare til store ting som hånklær og sengetøy :) Vanlige klær krymper så lett. Har heldigvis stort bad hvor det er plass til et tørkestativ, og siden jeg har vifteanlegg med avtrekk på badet, så tørker klærne over natten stort sett :) Tar litt lenger tid hvis jeg har hengt opp 2 maskiner.

Back
Topp