Har dere svangerskapsplager nå?

Kid89

Andre møte med forumet
Eg har merket at på kveldene så hovner jeg av og til opp i ankelene og det verker nesten som voksesmerter og kan vare i flere timer. Men så er det borte om morgenen. prøer og holde bena høyt opp, men ikke alltid så lett det heller, når en skal sove.
Åsså har eg litt kynnere av og til, kan være ubehagelige å gjøre vondt.

Her er det bare litt vann i kroppen, trøtthet av og til og litt vondt i bekken, men ikke noe særlig plagsommt ;)

Begynt å få vondt i bekkenet, halsbrann, MASSE kviser(ser ikkje ut :-/) og svimmel

Jeg blir svimmel når jeg bøyer meg for å knyte skoene, litt upraktisk når man jobber i barnehage, men ellers ikke noe særlig å klage over 

Er også et par plager som har meldt seg her også, vondt å sitte så vil helst ligge, halsbrann og surtoppstøt bare jeg snur meg i sengen! Har også fått mine første strekkmerker!! Lilla/blå farge - er virkelig ikke så fornøyd med det...

Vondt i bekkenet, halssbrann fra H, svimmel og veldig trøtt generelt, men ellers er formen fin

Jeg har vondt i bekkenet, ellers svimmel og litt hjertebank.
Brystene er fremdeles ømme, har mye vannsamlinger i brystvortene og rundt brystet.

Alt i alt er formen veldig bra, men det er litt småtteri innimellom. 
Blir fort sliten i rygg og bekken
Svimmel og hodepine om jeg ikke drikker nok
Trøtt og humørsvingninger

Er så og si sengeliggende pga bekken. Har brukt krykker til nå, men det har visst sagt stopp nå! Klarer rett og slett ikke gå lengre.

Her er det høyt BT, vann i kroppen, halsbrann, hodepine som kommer og går og lite energi... Men føler meg helt grei i formen

Kan vel ikke kalle det plager enda. Har mye kynnere da og fått åreknuter på beina... De er noe ubehagelige og irriterende å få. Ellers er det mye våkentid om nettene for tida. Klarer ikke sovne igjen om jeg våkner. Kan gå både to og tre timer

Ja litt plager... Har litt vondt i bekkenet når jeg er sliten, mye kramper om nettene og halsbrann:) Men er i myyye bedre form denne gang enn de to første svangerskapene:)

Ja, fort sliten og trøtt (MÅ ha dagsluren min). Vondt i ryggen og bekkenet. Kvalm på kveldene. Og lei, er det en svangerskapsplage?

Vondt i bekkenet/hoftene når jeg ligger for lenge, leggkramper, halsbrann og sure oppstøt. Generelt sliten og sover som oftest "middagslur" hver eneste dag. Ellers er formen grei. Plagene er verst om kvelden og på natta!

YIKES!!! våkna opp i morges med DE pølsefingrene og nå får jeg ikke av forlovelsesringen  håper det kun er det varme, fuktige været som gjør det og at hovenheta går litt ned igjen når temperaturen synker litt igjen så jeg får den av, og ikke minst så jeg får på gifteringen til bryllupet om 2 uker!!!

Bekkenløsning, TRØTT!!! hovne hender og føtter, og de siste ukene har jeg hatt masse vonde stramminger i magen som varer fra en halv time til en time. Legen mente det var musklene som skapet seg.... Men utenom det frisk og fin :) hehe

Back
Topp