Har dere stumpa røyken, jenter ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
For dere røykere, har dere stumpa røyken nå som dere har fått positiv test ? Jeg slutta selv igår etter første positive test, å nå er jeg sååå røyksugen ! Usj ! Føler hele tiden at noe mangler liksom [8|]

Jeg slutta da jeg begynte og gå gravid med snuppa vår, og jeg lyster fortsatt på røyk innimellom[:'(]

Dette var et ivf forsøk, så kutta ut nikotintyggisen da jeg satte inn egget[:)] Noen dager har jeg et stort nikotinsug, og andre dager går det bedre.

Slutta med førstemann jeg også, men var så dum å begynte igjen da han var 3 mnd [:'(]

jeg har tatt meg noen røk :S men skal prøve å slutte de nærmeste dagene... må være tomt for røk i hust vis jeg skal klare å slutte hehe

Sluttet sist jeg var gravid. Det var null problem, babyen var viktigst [:D]
Har ikke røyk siden, og NÅ har jeg faktisk lyst på.. he he.. Veldig uaktuelt!!

Slutta å røyke for 8 mnd siden [:D] var tøft i starten men tok en dag av gangen og til slutt gav suget seg [:D]

hehe.. skulle nesten tro du var like langt på vei som meg aemde og Lille Prins... det står nemlig om røykslutt på min side når jeg logger meg på i dag![;)]

røyker ikke nei[:)]

Æsj, sprakk litt ikveld, men jeg gir ikke opp ! [:D]
Vet at lille magetrollet fortjener så mye bedre enn den ufyselige røyken !

Røyker ikke selv, men ønsker alle dere som prøver å slutte

LYKKE TIL!!!!

sluttet å røyke for akkurat 18 uker siden... er innimellom røyksyk, men det går over, lillegull skal ikke plages av mine dumheter.[8D][8D]

Har røyket fast i 15 år, ca 20-25 om dagen, så det var tøffe dager rett etterpå............. men gud så godt det er nå.[:)][:)]

Back
Topp