har dere store planer for sommeren?:-)

Mari=)

Glad i forumet
Gleder meg sånn til sommer og sol nå, kan nesten ikke vente :)
Hva skal dere i sommer?
Vi skal en tur nordover og en tur sørover + en tur til Hunderfossen :D

Jeg skal føde:D :D :D
Drar til spania til onsdag da, så jeg tar sommerferien der:)

Det er virkelig store planer :D kjenner jeg blir litt misunnelig på deg, ikke fødselen, men de hærlige dagene med en bitteliten baby :)
Kos deg masse i spania:)

Gleder meg til alt. Blir første babyen, så er like spent på fødselen som tida etter;)

Takk, blir deilig med Spania først:)
Blir vel gøy med Hunderfossen og da? Gleder meg til min har glede av slike steder:)

Vi skal til Sunny California :D :D

Jeg skal føde i sommer... Og feire 30-årsdagen min :p
Det er vel de eneste planene jeg har :p

Vi skal en uke til Danmark. Eldste hadde så lyst til å dra til legoland. :)
Ellers skal vi bare kose oss hjemme og på hytta, tror jeg.

Jeg skal også føde :D har termin 14 juni.
Vi skal ikke på ferie siden vi skal gifte oss i høst også så vi har nok å styre med i sommer :p

Masse planer :D Vi skal lage til uteområdet vårt, såpass her blir fint, så skal vi sikkert en tur til spania i tillegg til en tur til allsang på grensen ! Det blir koselig :D

Ikkje veldig store planar i år nei, kan neppe slå fjoråret med fire bryllup på seks veker, der eit av dei var vårt eige;)
Men, me skal til Kristiansand, så leigd eit hus nær svenskegrensa i lag med familie ei veka, og så til Sogn.
I høst blir det sydentur håpar eg:)

Skal forhåpentligvis føde i juni og så vurderer vi en tur til bø i Telemark for jentene på 5 og 7 år sin del :) må se formen min og baby sin litt an først, men håper på en mini ferie i august.

Skal føde, termin 7 juli.. Blir en liten tur til Dyreparken nå 7-9 juni, ellers bare ta det som det kommer ellers i sommer..

Vi skal en tur til Kristiansand om 2 uker og en tur til Danmark :)

Vi hadde tenkt oss til den franske riviera, men så viser det seg at det er to små inni magen min og får derfor ikke lov å fly. Så vi tenker kanskje en uke i Sverige. Ellers blir det hytta og å besøke familie i Harstad :)

Back
Topp