Har dere stemt?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Har dere forhåndsstemt, eller skal dere stemme i morgen på selve valgdagen? Er dere sikker på hvor stemmen deres går, eller blir det først avgjort inne i valgboden? :D

Her er forhåndsstemme levert, og jeg har vært sikker på mitt parti hele veien :)

Godt valg!

Skal stemme i morgen Tenkte å fylle ut seddelen her hjemme:) Blir en del slengere, så er greit å ha gjort det på forhånd.

Vi stemmer alltid på valgdagen, synes det er veldig stas. Går etter middag, tar med sønnen og spiser is på veien hjem.

Mannen er sikker på hva han skal stemme, mens jeg er usikker. Eller usikker er feil å si, det står mellom to partier og er egentlig det samme for meg hvem jeg stemmer på. Mannen skal stemme på ett av dem, så da vurderer jeg å stemme på det andre. Men får se i morgen. Gleder meg!

Jeg har forhåndsstemt :)

Har forhåndsstemt! Her jeg bor er det ganske greit, lite sted og en kjenner flere av politikerene. Av ordfører kandidatene var det bare en jeg kunne tenkt meg, så i år ble valget enkelt ;)

Husk at om dere gir såkalte slengere så blir stemmen delt opp og teller mindre, så hadde ikke gitt mange av de. Greit å bruke om du vil ha med en fra et annet parti enn det du stemmer, men om du gir feks fem slengere så teller hver slenger ganske så lite..
(Er utplassert i kommunen fortiden og har fått med meg litt politikk snakk, er egentlig veldig lite interessert, men har lært meg mye jeg ikke visste de siste ukene) :hilarious:

Jeg stemmer i morgen og er sikker på hva jeg skal stemme på både kommune- og fylkesvalget :happy:

Jeg stemte i dag! :-)

Vi var å stemte i dag. Tok med oss storesøster å dro for å stemme. Vi har tatt den valg-testen for å finne ut hvem man er mest enig med. Jeg fikk samme fyr fire ganger, så da dro vi likså godt å stemte på han, da. :dance008 Blir gøy å se hvordan det går.

Jeg stemmer i morgen. Er nokså sikker hvor stemmen går nå, men har ikke vært lett i år.

Her kan vi ikke stemme dagen før valgdagen. Vi drar rett etter jobb i morgen. Samboer sitter i styret i det ene partiet i kommunen. Her er det bare en skikkelig kanditat til å bli ordfører og han tilhører partiet som har hatt makta i denne kommunen i 16 år. Så jeg går for det partiet. Har vurdert andre men de er utydelige og uklare. Barnehagebygging og sykehjem har vært sentrale deler av valgkampen. Barnehagen her har avdeling i brakke og de har et rom avsperret pga fukt osv så er veldig spent.

Men fylkestingvalget er jeg mer usikker. Står mellom to. Der er ny e6 en del av sakene som opptar meg.

Jeg har forhåndsstemt :)

Det sto mellom de samme to partiene som det alltid står mellom, og jeg endte med å stemme det samme som alltid. Liker egentlig å stemme på valgdagen, men har vært småsyk, og ville være sikker på at ingenting skulle komme i veien for å avlevere stemmen min, så det ble på forhånd i år.

Skal stemme idag☺️

Stemt!

Back
Topp