Har dere stemt eller skal dere stemme?

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Har stemt idag etter mye frem og tilbake mellom to parti. Deilig å ha gjort det nå. :)
Spent på resultatet av valget ;)

Skal stemme ja! Viktig!

Vi var å stemte isted:) veldig viktig å bruke sin borgerrett;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal stemme her også!! valget står mellom 2 stk... Blir nok til at jeg stemmer det jeg alltid har stemt. Er ihvertfall klar for regjeringsskifte!!! :-)

Skal stemme, men er ikke sikker enda på hva jeg vil stemme på. Vingler fram og tilbake hele tiden :P

Har stemt :)

Jeg er listekandidat for Høyre- Finnmark, så valget var vel avgjørende for min del :p
Der jeg sliter litt nå er hva jeg skal stemme i Sametingsvalget.... Får tenketenke i helga :-)

Godt valg folkens!

Har stemt og krysser alle fingre og tær for et bytte ;) men liker fortsatt alle som ikke vil ha et bytte og :D

Har stemt og krysser alle fingre og tær for et bytte ;) men liker fortsatt alle som ikke vil ha et bytte og :D

Det er det fint med at det er et fritt valg. Det angrepet som kom på Thon var patetisk, alle skal ha lov til å stemme hva de vil, for uansett om de har mange penger eller ikke, så har de bare en stemme.

Stemte i går, på internett. Veldig heldig at jeg bor i en av kommunene man kunne stemme hjemme i sofaen fra :)

Selvfølgelig skal jeg stemme :)

Jeg skal stemme, men hva jeg skal stemme har jeg ikke bestemt enda. Men har to dager og bestemme meg på . :)

Har forhåndsstemt og er spent på resultatet :-D

Skal stemme:-) gjør det på valgdagen siden jeg syns det er litt høytidelig å gjøre det da:-)

Har stemt :)

Back
Topp