Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik er det her også nede har vi stellebord men den bruker nr to enda og har ikke fått rydda bort tøyet hans i hyllene under enda. Men har vell også planer om å få gjort det før minsten blir fødtSå koselig det ser ut merker godt at dette er 3.mann, her blir det bare lettvint og praktisk med en stellematte slengt på disken på badet, en skuff til klærne og bleiene... Og det blir nok gjort i stand....ja, kanskje før hun er ute:-D
Her har jeg også kosa meg med å stelle istand i stellekroken ....endelig har vi mulighet til stelleplass på badet Vis vedlegget 22120
Så fine stelleplasser Har ikke begynt på Lille sin enda jeg
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Min foreløbige stellekrok.Er ikke helt ferdig med den... Har en stellematte på badet også, men den er ikke så koseligVis vedlegget 22294
I dag storvasket jeg på badet (tok sin tid, må jeg få si... Veeeldig preget av hvalrosstilværelsen:-S). Da MÅTTE jeg bare sette frem kurvene med bleier/kluter etc og stellematta for å se hvordan det blir;-) siden jeg vasket ut av innredningen og la på plass bebistøyet (lillesøster sin skuff er den nederst innerst under stellematta. Der har hun hele sin garderobe. Under innredningen står en kurv med bebihåndklær og en kurv med ekstra "intimstasj;-)" som bind, våtservietter (har lager etter alle gratispakkene), ammeinnlegg etc). Blir vår "stellekrok"!
Vis vedlegget 22299
Så fint du hadde det.. Så veldig praktisk og koselig ut..I dag storvasket jeg på badet (tok sin tid, må jeg få si... Veeeldig preget av hvalrosstilværelsen:-S). Da MÅTTE jeg bare sette frem kurvene med bleier/kluter etc og stellematta for å se hvordan det blir;-) siden jeg vasket ut av innredningen og la på plass bebistøyet (lillesøster sin skuff er den nederst innerst under stellematta. Der har hun hele sin garderobe. Under innredningen står en kurv med bebihåndklær og en kurv med ekstra "intimstasj;-)" som bind, våtservietter (har lager etter alle gratispakkene), ammeinnlegg etc). Blir vår "stellekrok"!
Vis vedlegget 22299