Har dere stellekrok? :)

Lillemirakel

Glad i forumet
I kveld har jeg kosa meg med å stelle i stand stellekroken, fikk så lyst når jeg henta liberopakken før i kveld :)

Hvordan ser deres stellekrok ut?

ImageUploadedByBV Forum1373666442.879746.jpg

Gleder meg sånn til Edwin mann skal ligge her <3

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Så koselig det ser ut:-) merker godt at dette er 3.mann, her blir det bare lettvint og praktisk med en stellematte slengt på disken på badet, en skuff til klærne og bleiene... Og det blir nok gjort i stand....ja, kanskje før hun er ute:-D

Så koselig det ser ut:-) merker godt at dette er 3.mann, her blir det bare lettvint og praktisk med en stellematte slengt på disken på badet, en skuff til klærne og bleiene... Og det blir nok gjort i stand....ja, kanskje før hun er ute:-D
Slik er det her også:P nede har vi stellebord men den bruker nr to enda og har ikke fått rydda bort tøyet hans i hyllene under enda. Men har vell også planer om å få gjort det før minsten blir født:)

Venter nr 3 4. August:)

Den mangler jeg ja!! Fikk i meg et slikt for å henge på veggen, men mannen sier den ikke kan henges opp, så må nok se etter en annen løsning :/ lite og trangt bad har vi å :/

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Har stellekommode på badet :) har vasket stellematta, mangler å kjøpe en kommode til mer lagringsplass for klær.. Men er godt i gang med ny garderobe, så håper d blir plass til litt babytøy inni der etterhvert ;) stelletinger står i vinduskarmen over stelleplassen ;P

Her har jeg også kosa meg med å stelle istand i stellekroken :) ....endelig har vi mulighet til stelleplass på badet :) :)ImageUploadedByBV Forum1373706722.980912.jpg

Koselige stelleplasser :) holder på å vaske stellebordet fra sist ;) skal ta ut en kommode fra badet, som nå er tom for storesøster sine klær.

Så fine stelleplasser :) Har ikke begynt på Lille sin enda jeg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi legger stellematte oppå vaskemaskinen den første tiden, senere tar vi matta på gulvet. gjorde det med storebror og.

Jah fikk en liten krok her for non mder siden. Men ser ikke ut der. :P klær og bleier og stellerprodukter om hverander :P

Min foreløbige stellekrok.Er ikke helt ferdig med den..:). Har en stellematte på badet også, men den er ikke så koselig;)DSCN0429.JPG

I dag storvasket jeg på badet (tok sin tid, må jeg få si... Veeeldig preget av hvalrosstilværelsen:-S). Da MÅTTE jeg bare sette frem kurvene med bleier/kluter etc og stellematta for å se hvordan det blir;-) siden jeg vasket ut av innredningen og la på plass bebistøyet (lillesøster sin skuff er den nederst innerst under stellematta. Der har hun hele sin garderobe:-). Under innredningen står en kurv med bebihåndklær og en kurv med ekstra "intimstasj;-)" som bind, våtservietter (har lager etter alle gratispakkene), ammeinnlegg etc). Blir vår "stellekrok"!

ImageUploadedByBV Forum1373833262.228115.jpg

I dag storvasket jeg på badet (tok sin tid, må jeg få si... Veeeldig preget av hvalrosstilværelsen:-S). Da MÅTTE jeg bare sette frem kurvene med bleier/kluter etc og stellematta for å se hvordan det blir;-) siden jeg vasket ut av innredningen og la på plass bebistøyet (lillesøster sin skuff er den nederst innerst under stellematta. Der har hun hele sin garderobe:-). Under innredningen står en kurv med bebihåndklær og en kurv med ekstra "intimstasj;-)" som bind, våtservietter (har lager etter alle gratispakkene), ammeinnlegg etc). Blir vår "stellekrok"!

Vis vedlegget 22299

Hørtes ut som du hadde virkelig kontroll, så kjempekoselig ut der også :)

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

I dag storvasket jeg på badet (tok sin tid, må jeg få si... Veeeldig preget av hvalrosstilværelsen:-S). Da MÅTTE jeg bare sette frem kurvene med bleier/kluter etc og stellematta for å se hvordan det blir;-) siden jeg vasket ut av innredningen og la på plass bebistøyet (lillesøster sin skuff er den nederst innerst under stellematta. Der har hun hele sin garderobe:). Under innredningen står en kurv med bebihåndklær og en kurv med ekstra "intimstasj;-)" som bind, våtservietter (har lager etter alle gratispakkene), ammeinnlegg etc). Blir vår "stellekrok"!

Vis vedlegget 22299
Så fint du hadde det..:) Så veldig praktisk og koselig ut..:)

Vi har stellebordet stående oppå badekaret fremdeles. Bruker det enda til eldste. Så de får nok dele på plassen... ;)
Har faktisk kjøpt inn litt bleier til babyen da, og ellers har vi jo alt av våtservietter, tørrservietter, bepanthen osv... Så det er forsåvidt klart. :)

Øverste skuff er full av kurver i forskjellige størrelser til bleier ol.
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1373909814016.jpg
    1373909814016.jpg
    41,1 KB · Visninger: 24
Back
Topp