Har dere spist

Her er det kun kakemenn igjen. Jeg tror jeg fikk brukt litt for mye hornsalt, for det er ingen som vil åpne boksen. :hilarious:
Alt annet er spist opp for lengst.

Her er det kun kakemenn igjen. Jeg tror jeg fikk brukt litt for mye hornsalt, for det er ingen som vil åpne boksen. :hilarious:
Alt annet er spist opp for lengst.

Hahah litt mye hornsalt høres det ut som ja :hilarious:

De ble borte i midten av desember, med unntak av noen stakars pepperkaker som lever enda :)

Ja, eller det vil si samboeren har spist det opp siden jeg ikke liker julekaker.

Tror ungene tok knekken på den ene boksen pepperkaker vi kjøpte. Bakte kakemenn, tror det ligger en enslig en igjen på kjøkkenbenken et sted.

Gidd ikke ha kaker som ikke blir spist, så har begynt å bli selektiv på hva vi lager. I år ble det ekstra lite da, orken var ikke til stede.

Har igjen noen få rømmestruller igjen og Sarah Bernhardene:)

Det skal vi få trykka i oss.

Også er det en boks med kjøpe kaker.. så fôrer nok litt ekstra på kaker for tida haha....bare for å bli kvitt dem

Baker lite til jul. Ingen av oss spiser mye kaker/godteri så ta er det bedre å bake lite enn å kaste rester i januar. Har igjen litt brente mandler som ligger å venter på oss til lørdag :)

Vi bakte bare pepperkaker, og har mye igjen... Så det kan godt være det blir satt frem utover for å få spist det opp...

Svigermor hadde med krumkaker, en del igjen der og

Jeg bakte 14 slag til jul :rolleyes:
Ga bort en del, men hadde også litt av hvert da januar kom.

Kasta se siste.

Wow..! 14 slag.. hvordan får man tid? :eek: Du må være glad i å bake.. :happy:
Elsker å bake :D Mange slag ble lagd sammen med barna, da ble det jo en aktivitet sammen med dem. Ellers ble noe lagd mens de var i bhg og noe etter at de hadde lagt seg :)

Alt oppspist her. Takket vere at minstemann er kakemons ;)

Back
Topp