Har dere spist julemat i år?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Og isåfall hva? Vurderer å lage ribbe eller pinnekjøtt til helga, da er det jo tross alt 1.desember! :)

Har spist pinnekjøtt. Leste en oppskrift hvor man skulle bytte ut pinnene med poteter, og det måtte vi jo teste. Potetene ble faktisk veldig møre og gode, og ikke ødelagte som jeg hadde trodd :-)

Har spist pinnekjøtt. Leste en oppskrift hvor man skulle bytte ut pinnene med poteter, og det måtte vi jo teste. Potetene ble faktisk veldig møre og gode, og ikke ødelagte som jeg hadde trodd :)
Det hørtes jo ikke så verst ut! :)

Har spist pinnekjøtt. Leste en oppskrift hvor man skulle bytte ut pinnene med poteter, og det måtte vi jo teste. Potetene ble faktisk veldig møre og gode, og ikke ødelagte som jeg hadde trodd :-)
Hvor fant du den oppskriften? Den kunne jeg tenke meg å prøve!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

jau både pinnekjøtt og ribbe, hver sin gang.

Spiste pinnekjøtt forrige lørdag, men tror ikke det blir mer før på julaften. Da skal vi ha skikkelig kjøtt fra Leiv Vidar :)

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Smakte litt pinnekjøtt forrige uke, men det var ikke helt det store. Så gleder meg til ordentlig pinnekjøtt :)

Her har jeg laget julemiddag 2 ganger allerede. Men mest på grunn av at vi har prosjekt spise ut av fryseren! ;)

Vi spiste juletallerken med ribbe når vi var på ikea :p Men har ikke laget selv enda. Har veldig lyst på, men jeg synes det er litt tidlig. Hvis jeg kommer i julestemning nå, så er den jo borte igjen til jul :rolleyes:

Har spist pinnekjøtt:) 2 ganger til og med!!:o senest i går i juleklubb.. Hehe

Smakte pinnekjøtt på lørdag som var, men ingenting slår mammas pinnekjøtt hehe. Så jeg kom ikke i ordentlig julestemning ;)

har ikke hatt men vil ha! vi pleier ha noe lle liker, så her er det ribbe, lammelår, og pinnekjøtt. og den ene julen var lillebror kresen så han spiste grandiosa!! :p

Back
Topp