Har dere spesielle planer for permisjonen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
I tillegg til å kose meg med babyen håper jeg å klare å følge opp skolen. Er deltidsstudie med mye fleksibilitet, så håper det går bra :)

I tillegg til å kose meg med babyen håper jeg å klare å følge opp skolen. Er deltidsstudie med mye fleksibilitet, så håper det går bra :)
Samme jeg. Skal fullføre studiet mitt før jeg fortsetter i arbeid :)

Gleder meg til å bli kjent med lillejenta og kose meg hjemme :-)

Ikke noen spesielle planer foreløpig men blir jo litt lettere å treffe andre jeg kjenner som er hjemme med barn :-)

Jeg skal kose meg og nyte tiden. Om storebror ikke får bhg-plass så raskt blir det kos og lek med ham også :) Håper å få ham i bhg noen dager i alle fall slik at vi kan delta på barselstreff og annet slikt også :)

Bli sprek? Prøve å kose meg masse. :) Delta på baby sang og aktiviteter så jeg ikke blir stuegris. :)

Kose oss ! Lære hverandre å kjenne, komme oss inn i rutiner. Babysang og barseltreff. Her må storesøster på 1,5 år bli med på alt sammen med lillebror fordi hun ikke skal i barnehage før neste opptak :)

Jeg har ikke lagt noen spesielle planer. Men babysvømming er noe jeg absolutt vil teste ut. Så har jeg planer om å komme i gang med trening igjen. Håper jeg klarer det innimellom amming. Ellers så skal jeg bare bli kjent med prinsessa som kommer og kose meg i permisjonstiden :D

Back
Topp