Har dere smakt disse???!?!!

*FruM*

Elsker forumet
Det er seriøst HELT nydelig :O
Dere bør prøve dem.
Ikke så mange plasser dem selger de, men jeg har kjøpt på et par menybutikker!

Får jeg til å legge ut bilder her idag i dag? Sikkert ikke... www.lakrisgutta.no iallefall. 
De beste er sur jordbær og tuttifrutti (jeg er egentlig ikke glad i sure ting, men disse får man HEKTA på)

display_100g_front.jpg

sur_jordbaer.jpg

*FruM* skrev:
Det er seriøst HELT nydelig :O
Dere bør prøve dem.
Ikke så mange plasser dem selger de, men jeg har kjøpt på et par menybutikker!

Får jeg til å legge ut bilder her idag i dag? Sikkert ikke... www.lakrisgutta.no iallefall. 
De beste er sur jordbær og tuttifrutti (jeg er egentlig ikke glad i sure ting, men disse får man HEKTA på)

display_100g_front.jpg

sur_jordbaer.jpg

Å gud bedre det så digg ut! Godt det er fredag i dag så man kan unne seg litt snop!!! 

Jeg har fulstendig dilla på den med sur tuttifrutti... naaaaaaam!

Trone skrev:
MmmMmMm!!!!

Gode ikke sant?!?! Trur jeg skal innom Meny etterpå ja :P Det er jo tross alt helg! (som det hadde noe å si på tirsdag)

Rekekreke skrev:
Jeg har fulstendig dilla på den med sur tuttifrutti... naaaaaaam!

Ja, den er helt nyyydelig... Men man får farge på tungen da!! 

ja, de er kjempegode!! er vanligvis hverken glad i sure ting eller sånn "gummigodt" men akkurat de der er veldig gode. her har de slikt stativ på de fleste matbutikkene jeg har vært innom. ikke alltid så lett å gå forbi.

*FruM* skrev:

Trone skrev:
MmmMmMm!!!!

Gode ikke sant?!?! Trur jeg skal innom Meny etterpå ja :P Det er jo tross alt helg! (som det hadde noe å si på tirsdag)

Hver dag er en fest!  Ha ha ha!!!

Er det ikke dyrt å kjøpe dem i butikken?

De har det på spar også ;)

åh ja de er deilige. Har dem på eurospar her! :)

Jeg dør litt inni meg hver gang det kjører forbi en lakrisgutta bil... Skulle gjerne hatt en plass baki der ja

Fuck it.. nå må jeg ha sånn til helga :S

Jeg ble veldig skuffa over lakrisen til lakrisgutta jeg altså! Jeg pleier å kjøpe lakris i danmark, den er såååå mye bedre!

Back
Topp