Har dere/skal dere lage babybok? (Mitt første år)

Lille*

Betatt av forumet
Jeg har fått en fin bok i gave som jeg fyller ut med bilder og info:) Det er veldig koslig. Har selv min fra jeg var nyfødt :)

Har til guttungen å skal lage til jenta å :)

* Lillesøster ventes 19 august *

Ojda.. har ikke tenkt tanken engang.. Men tror jeg skal gjøre det ja...

Har kjøpt denne boka :)
ImageUploadedByBV Forum1372250162.284087.jpg

Termin 08.08.13

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1372250123.761321.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1372250123.761321.jpg
    141,3 KB · Visninger: 21
Jeg har hatt Babykrøniken til nr en og to så blir nok å bestille denne nå også:) super bok!!!

Venter nr 3 4. August:)

Til første så laget jeg fotobok fra første året hos Japan Photo som vi ga i julegave til Besteforeldrene (+ en kopi til oss). Kjempekoselig!!! Er ikke så opptatt all faktaopplysninger, men syns bilder av alle faser og viktige hendelser fra første året samlet i en bok er fantastisk!

*Termin 17. august*

Jeg har "Boken om deg" fra Goboken. Den er ganske enkel, men fin :) Har kladdet litt og funnet bilder jeg skal fremkalle i dag. Syns det er veldig koselig med bilder og info <3 Utrolig hvor fort man glemmer, så det er en fin mulighet til å bevare minner!

Har hatt mine fem første år med de elste... Meeen... ser jo at første har jo mer utfyllende enn mini sin... Og blir vel enda mer travelt med nr tre :-/ Så da er jeg redd for at minste mini sin blir veldig tynn :-) Men må jo prøve, kan jo ikke ha til to eldste og ikke minste mini :-)

Her lager far i huset fotobok fra hvert år som er julegaver til familie. Ellers så fikk jeg med en bok "mine første år" fra en bokklubb jeg tenkte å skrive i :-)

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Back
Topp