Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Til første så laget jeg fotobok fra første året hos Japan Photo som vi ga i julegave til Besteforeldrene (+ en kopi til oss). Kjempekoselig!!! Er ikke så opptatt all faktaopplysninger, men syns bilder av alle faser og viktige hendelser fra første året samlet i en bok er fantastisk!
Jeg har "Boken om deg" fra Goboken. Den er ganske enkel, men fin Har kladdet litt og funnet bilder jeg skal fremkalle i dag. Syns det er veldig koselig med bilder og info <3 Utrolig hvor fort man glemmer, så det er en fin mulighet til å bevare minner!
Har hatt mine fem første år med de elste... Meeen... ser jo at første har jo mer utfyllende enn mini sin... Og blir vel enda mer travelt med nr tre :-/ Så da er jeg redd for at minste mini sin blir veldig tynn Men må jo prøve, kan jo ikke ha til to eldste og ikke minste mini
Her lager far i huset fotobok fra hvert år som er julegaver til familie. Ellers så fikk jeg med en bok "mine første år" fra en bokklubb jeg tenkte å skrive i