Har dere shoppet mye til den kommende babyen ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvor langt har dere kommet i innkjøp o.l til den lille ?
Har dere handlet mye, eller er dere bare på planleggingsstadiet ?

Hvilken vogn, bilstol,stellebord o.l ønsker dere ?

Her drøyer vi leeeenge enda.. Men planlegger, da;-)

Blir nok tfk joggster twist vogn, cybex Aton med base, stellebord skal vi ikke ha-så lenge h*n er mini, har vi stellematte på benken på ene badet, plate på badekaret på andre og flytter snart ned på gulvet, tenker jeg. Uregjerlige, monstruøse møbler disse stellebordene. Liker ikke stellebord og ser ikke poenget;-) (hadde til 1.mann. Bortkasta investering!)

Ikke kjøpt noe som helst enda, men har begynt å planlegge litt. Er nesten helt sikker på at det blir emmaljunga edge duo. Kommer i allefall ikke til å kjøpe noe før ordinær ultralyd. Venter sikkert enda lenger også, hvis vi ikke kommer over veldig gode tilbud da...

Har det meste etter storebror født i desember 2011 :-) Må ha litt mer jentete klær hvis det blir jente, ellers tror jeg vi er i mål..

Har lyst på ny vogn da :glasses9 Er så forelska i "Brown Flowers" Emmaljunga-stoffet.. Meeeen har en brun Emmaljungavogn, sååååå tror jeg må leke litt fornuftig denne gangen :-P

Ikke enda men blir vell å shoppe litt etter ord. Ul. Har jo nesten alt etter de to første. Med skal kjøpe bag til babyjoggeren;)

Har ikke kjøpt noe enda, men gleder meg til å begynne å handle til babyen:D tror jeg vil ha basson vogn denne gangen:)

har ikke handlet noe:) skal ha en babybjørn vippestol, men håper at de vi lånte vår gamle til får tak i en ny (brukt) vippert til oss;) å så blir det noen nøytrale plagg til bruk på sykehuset og den første tiden hjemme i str 50, for denne gangen vil vi ikke vite kjønnet;D

Her har vi det meste siden vi har en av hver fra før. Men må kjøpe ny vogn, bilsete, stellebord og madrass til sengen. Men det blir ikke gjort før til sommeren:)

Kjøper ingenting før etter ordinær ul, siden vi ikke vet kjønn enda. Gleder meg til å shoppe bittesmå babyklær!!

Når det gjelder utstyr, så tror jeg ikke vi skal kjøpe noe, vi har det meste etter jenta vår. (selv om det sikkert blir noe etterhvert når det nærmer seg ;-) )

Har kjøpt litt til lillegutt, men bare klær og litt andre småting. Vi driver og flytter, så jeg prøver å få en oversikt på hva vi egentlig har klart. Har nok en del, men vet ikke akkurat hva vi har og hva vi har gitt bort/solgt.

Har ikke handlet noe og kommer nok ikke til å handle stort heller, har jo det aller meste fra de to vi har, men et par nye sett klær (evt noen fler hvis det blir jente), og madrasser til kurv og seng, så må vi ha en ny babycall da den vi har kanskje begynner å synge på siste værset. Blir jo sikkert noe småplukk når det nærmer seg, men ikke noe jeg kommer på at vi trenger nå.

Har litt fra før, og kjøpte litt når jeg var gravid med den jeg mistet her i høst.. Men har fått kjøpt Leandervugge. Vogn og bilstol hadde jeg, men har og fått en bilstol fra ei vennine. Nå trenger vi sprinkelseng etterhvert, babycall og stellebord, evt vippestol. Ellers bare sånn småplukk, alt etter om vi får gutt eller jente.
har og en del etter 1.mann fødd i 07 :)

Har ikke kjøpt noen ting ennå. Har ikke sett på noe heller. Venter til etter oul, for da føler jeg meg litt tryggere :) Men da blir jeg nok å gå helt berserk i butikkene :p

Har det meste fra før av siden dette også er jente :) men er på jakt etter nytt stellebord:-) hvis noen har noen anbefalinger tar jeg gjerne imot :)

Har ikke handlet noe ennå...har TFK vogn etter storebror født i 2009 som vi kommer til å bruke...!

Bilstol, stellebord, lekegrind og sprikelseng har vi også :)

Vi skal få låne en leandervugge til å ha på soverommet, og en babybjørn vippestol! Kanskje vi kjøper/låner en vugge til å ha i stua også :)

Kommer til å ønske oss tripptrapp med new born sete... :) babaycallen synger også på siste verset...

Ellers må vi ha en del klær hvis det skulle bli jente denne gangen ;) ...men er litt skeptisk til å handle etter ordinær ultralyd....gutten vår var nemli jente fram til 3D ultralyd i uke 32...! ;)

Koser meg med planlegging av innkjøp da :) :)

Har ikke kjøpt noe enda, venter til jeg vet kjønnet om to uker. Av utstyr er det ikke så mye vi trenger, vi har jo en 2 åring som akkurat er ferdig med mye av utstyret. Men vil ha noe nytt da, kjenner markedet litt bedre nå og vet akkurat hvordan jeg vil ha ting :)

jeg skal egentlig ha det meste etter 1.mann, men jeg har lånt bort litt, og pakka vekk resten på de merkeligste steder tror jeg. Har litt av en jobb for å få samla alt før August. Jeg husker jo ikke hvem jeg har lånt hva til en gang :P
Vi ville ikke vite kjønnet første gangen heller, så nøytrale klær skal jeg ha nok av, og de trooor jeg søstern lånte i fjor :P Stellebord til å henge på veggen var i grunn genialt til vesla, men badet her er såpass lite at vi får nøye oss med matte...

Selv om jeg har "alt", så må man jo kjøpe noe nytt ;) Men det får bli nærmere termin

Back
Topp