Har dere shoppet ferdig da?

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Seng, Vogn, Sengetøy, Bodyer, Rangler, Bamse, Spilledåse, Babycaller, Stellebord, Osv
Har dere fått mye i hus?

Jeg har handlet mye jeg..[:D] Har en liten mistanke om at det blir vanskeligere med tiden?
Hvem vil sende mannen avgårde alene og kjøpe alt dette her da??? [:D][:D]

Hva mer trenger vi?

Jeg har jo ikke handlet inn en eneste ting enda...
Klarer ikke helt å begynne med det enda...

Ej arva en go del av store systå mi (ho he 2 onga ifrå før ) , der fe ej vogge , bilsete ,sengesett , leikegrind , stellebord...å vist ej fe gut so fe ej arve klede også hehe :)
ganske grett å konne arve :)

ja.. vi må ha sikkerhetsnett pga vi kjører en del pga mamma og diverse besteforeldre bor litt langt unna..  Det er visst best for ryggen til den lille å ligge flatt..

Har fått tak i/får overtatt:
Seng, madrass, sengekant, lammeskinn, dyne, trekk og laken.
Vogn, bæresele, sikkerhetsnett og bilstol.
Spisestol (som kan legges ned), voksipose, baby-call og litt klær.

Mangler:
Stellekommode, reiseseng/lekegrind, leker og spiseutstyr

Er sikkert mer jeg ikke kommer på....

ORIGINAL: Pia81

Jeg har jo ikke handlet inn en eneste ting enda...
Klarer ikke helt å begynne med det enda...
SAMME HER,MEN KOMMER NOK TIL Å BEGYNNE LITT ETTER KONTROLLEN I UKE 27-28[:D]

vi skl en tur til sverige på lørdag, sjekke ut senger og stellebord. så håper vi finner noe fint. må vel sette igang snart

dette har jeg, får jeg,bestilt
en del klær,kurv,dyne og trekk, gulpekluter, vaskekluter,hånduker,krabbeteppe,stol som kan legges ned,støttepute til den,helseteppe,vognpose,
så mangler en del ja...

Prøver å kjøpe litt etter hvert her, for lønna forsvinn så raskt atte. Synes det har gått litt unna allerede til tross for vi får det meste brukt.
3600 på vogn og sikkerhetsnett (brukt) , 1800 på seng og madrass, ca 1400 på sengekant, lammeskinn, dynetrekk og bæresele (nytt), 450 på klær og helseteppe (nytt).

håper jo å få en del av disse dyre tinga da...
er jo første brnebarnet på begge sidene[:D]
de kan jo spøtte i litt penger til vogn å stellekommode[:)]

Har faktisk ingenting i hus, enda[;)]
Har kjøpt vogn, den står hos mine foreldre. Videre har broren min kjøpt bilstol, og den står i Oslo. Tenkte vi skulle avgårde å kjøpe stellebord og seng helga før påske(drar til trondheim på Ikea) Videre skal jeg få låne vugge med tanta mi, så den står hjemme med henne[:)] Blir spennende når jeg skal begynne å samle sammen alt[:D][:D][:D]

Er litt av det samme her.. noe her og noe der. Mye brukes faktisk enda. Som voksiposen og bilsetet. Men fra sommeren av blir ungen som bruker det nå for stor. Gleder meg til å kunne samle alt og virkelig se hva vi har..

Ja nå ble jeg stressa, har fått så mye pes fra svigers om at jeg ikke må handle inn så tidlig at jeg har tatt det helt med ro i det siste. Har stellebord.... og mor mi har kjøpt en del klær. Nei vet du hva nå begynner jeg og. Det er jo litt av kosen er det vel ikke. Her skal kortet bli varmt [:D]

ORIGINAL: gro76

Ja nå ble jeg stressa, har fått så mye pes fra svigers om at jeg ikke må handle inn så tidlig at jeg har tatt det helt med ro i det siste. Har stellebord.... og mor mi har kjøpt en del klær. Nei vet du hva nå begynner jeg og. Det er jo litt av kosen er det vel ikke. Her skal kortet bli varmt [:D]

Jeg hadde for noen uker siden ikke kjøpt noe. Men når man først begynner.... [:D]

Nå har vi så og si handlet alt, var på ny-åpning av babybutikk i dag
og kjøpte vippestol.
Har fra før kjøpt bæresele, litt klær, lammeskinn, uro
Fått av foreldre\svigers bilstol, seng, madrass, bleiebøtte,
div klær, sengklær, tepper, leker
Mangler vogn og stellebord til badekar

Herregud så flinke dere er! Jeg har ikke handla en eneste ting jeg. Jo i pysj! En enest ting har jeg handla -og det er en pysj!!! Det skal jo sies at det er unge nr 2 så jeg har jo vogn, seng... Tenkte vi skulle kjøpe ny bilstol og stellebord da. Merker det begynner å klø i meg. Har lyst til å kjøpe litt klæe og lammeskinn, for det er et must.   Ja ja alt blir tidsnok antar jeg... *stressa jeg nå* Dere er jo så flinke...

Oj, dere har jammen kjøpt inne mye! Har ikke kjøpt noe utenom litt klær vi.... Har sett på vogn og sånn i dag, men venter litt med å kjøpe. Er jo enda en stund til jeg får tatt det i bruk....

har akkurat 1 mnd igjen til termin 7.aprl. Og da er alt i hus.. tilogmed barnerommet er heeeelt ferdig[:D]. Det eneste som jeg skal handle nå inn er gutteklær. (trodde det ble en jente, idag fikk jeg vite d blir en gutt, hadde handlet inn jente klær[:D]) Det eneste som gjenstår er guttebebisen, og han henter vi på sykehuset, storken er bestilt til 7.april[8D][8D][:D][:D]

Har handlet litt da... Litt tøy til de første ukene, vogndyne, voksipose og bilstol....
Har fra før: Sprinkelseng, vugge, høy barnestol, stellebord (til å ha over badekar), lekegrind ( de to siste har vært på utlån...), reiseseng. Vogn får vi etter min bror, bæresele etter svogers, og svigerfar har også tilbudt seg å kjøpe ny vogn til oss... (bursdagsgave) så han skal få kjøpe en god trille til oss som vi jo sikkert får bruk for etterhvert!
Mangler sengekant, sengetøy, babycall... men det kommer jeg til å handle litt etterhvert... Tror mamma og pappa også har lyst til å handle noe til oss, så...[;)]

Back
Topp