Har dere sex?

Han er superflink til å få meg til å føle meg bra og vi har sex nesten like ofte som normalt. Det kan bare ikke vente til leggetid for jeg er i koma :)
 
Ikke no her heller ,flere uker siden sist .. vi prøvde en gang..men vi ble enig begge to at vi ikke turte fortsette :smiley-ashamed005:smiley-ashamed005:hug003
Så her er vi to om å ikke tørre .. selv om det er han som sliter mest med det :p:dance011:dance018.
Men må jo innrømme at jeg savner den nærheten med mannen min :hug003
 
Veeldig sjelden nå om dagen [emoji28] liten lyst og enda mindre energi til det [emoji85]
 
Som vanlig:) dvs mannen er faktisk ennå mere våryr nå:angelic: men han jobber mye så da blir det like mye som vanlig:laughing002
 
Sex frister veldig lite. Enten er jeg for trøtt, eller kvalm, eller opptatt med mini på full fart inn i trassalderen
Nei, gubben får ta saken i egne hender
 
Alt som før.. Eller er vell oftere og bedre faktisk![emoji56][emoji6][emoji85]
 
Huff, nei. Etter at kvalmen meldte seg i full kraft er det blitt helt tørke. Jeg føler meg ikke seksuell i det hele tatt, og det har jeg fått stor forståelse for heldigvis! Skal prøve å få begynt på igjen, det er ikke bra for oss å gå lenge uten. Årsaken til at det ikke er blitt er nok delt mellom at jeg er sinnsykt kvalm, oppblåst og at jeg har vært mye øm nedentil, så jeg har vært litt redd for at det skal gjøre vondt.
 
Her er det tørke ja. Jeg er et hormontroll pluss at jeg fikk nok etter sex-regimet ifm. Femar-kuren [emoji12]
 
Det er noen dager siden nå. Har vært så dårlig de siste dagene, så føler liksom ikke for det. Driver å brekker meg når vi har sex, ikke mye koselig!
 
Vi hadde nå sex en gang i forrige uke, gikk nå forsåvidt bra det :p ingen blødning eller problem, men vi ble enige om at det var litt rart :p Men da har vi nå prøvd, tror vi må vente litt til pga kvalme :wtf:
 
Vi har hatt like mye som før frem til kvalmen tok over denne uken. Ettersom jeg brekker meg bare av å skifte liggestilling uten sex blir det nok ikke noe sex i nærmeste fremtid.
 
Lite aktivitet siste året! Sliten mor med fjerde på vei gjør sitt! Tre tette med akkurat 19 mnd mellom hver av de siste
 
Får utrolig dårlig samvittighet overfor samboer som er vandt med at jeg stort sett er den som vil ha sex hele tiden, men nå er det stort sett kvalme her i gården så har ikke orket. Men med en gang jeg har vært i slaget har vi hoppa rett til køys [emoji28]
 
Back
Topp