Har dere sex?

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Merker det begynner å bli en stund siden her, jeg drømmer til og med om det :P Men er såå redd for å begynne å blø. Vet at det kan skje og at det ikke er farlig, men får så vondt inni meg om jeg ser noe på papiret. Bringer frem vonde minner.
Har dere sex som før eller er det full stopp som her? :P

Har sex som før. Sjekker selvfølgelig papiret etterpå, siden paranoian slår til når vi er ferdig [emoji23] men ikke vært noe til nå, og er jo ikke skadelig, så ingen planer om en "tørke" [emoji14]

Jeg har slitt litt med lysten pga tretthet og at jeg har vært hormonell ([emoji20]), men har ikke sluttet helt - får til når formen er fin [emoji14]

Ingenting her til mannens store fortvilelse[emoji51] eg er ikke i humør, generellt hormonell og sur/ vil være i fred og verker der nede hver dag.. strekkesmerter.. og med crinone gel eg tar oppi og så klarer eg ikke tanken på det.. bare å deale med det er liksom ekkelt synes eg [emoji23] vil ikke han skal få med seg noe av det.. [emoji87] men eg hjelper heller han litt hvis det er krise [emoji41][emoji1305][emoji85]

Prøvde en gang denne uka. Fikk en liten blødning samme dag, men påfølgende spotting i to dager. Så nei, det er LENGE til vi tør samleie igjen. Andre ting er jo fortsatt mulig da heldigvis.

Her er det full stopp. Hormontroll og livredd for en sa til.

Husker sexdrømmene tok AV forrige graviditet [emoji23] så det tror jeg er vanlig både med og uten aktivt sexliv :-P bare vent...[emoji23]

Nada her pga blødninger, Lutinus og generell frykt for SA...
Drømmene har vært litt livlige da :p

Her er det tørt som Sahara! Tørr rett og slett ikke, og med lutinus rester frister det lite!

Vi har ikke mye sex fortiden.. pga tre barn og siden jeg er veldig trøtt fortiden. Men har skjedd en gang at jeg fikk litt rosa på papiret. Men var bare såre slimhinner. Så vi har mye roligere sex, siden jeg er redd for blod igjen,

Vi har som vanlig, men er litt forsiktig. Forrige svangerskap blødde jeg etter en runde doggy, da treffer han veldig dypt, så den stillingen får vente til jeg ikke er gravid. ;)

Ikke noe sex her den siste uka[emoji85] Hatt blødninger snart en uke, så tørr ikke.. (sjekket at alt er OK). Hjelper til på andre hvis hos mannen da [emoji108][emoji28]

En ballong av en oppblåst mage gjør sitt med lysten, men han er så flink til å føle meg bra, så det er vel ikke så langt unna normalen her. Kanskje litt sjeldnere. Men jeg syns faktisk alt er hakket bedre nå ;)

Back
Topp