Har dere sett??

tipp

Forumet er livet
Har dere sett dere nedtil? Helsesøster sa jeg godt kunne gjøre det, men jeg tørr ikke. Er litt redd for hvordan det ser ute der nede. Revnet 2 steder også klippet de meg et sted.

Også lurer jeg på om dere har problemer med å bomelomme? Jeg har bare fått det til 2 eller 3 ganger siden fødsel. Noen andre??

Jeg sprakk ikke eller måtte ikke klippe, så jeg får til å bommelomme.. Svir bittelitt når jeg tisser innimellom, men ellers går det fint..

Har enda ikke tørt...
Selv om jeg bare er sydd litt innvendig.. Men føler meg litt som en sprengt elefant eller noe slikt enda... [&:]

jeg har sett  sydde 5 sting.synes ikke mye. men er litt "slapp" nedentil
 knipe knipe

Off da... Har heldigvis ikke fått vondt i magen enda. Men jeg fikk det til idag, så jeg er glad. Og da har jeg vært dr... trengt i 3 dager. Så deilig å få ut. Men jeg er heldigvis ferdig med å svi. Bare det var en befrielse. Kunne jo plutselig slapp av når jeg måtte tisse.[:)]

Jeg har sett! Og jeg er overasket over hvor fort det er blitt fint igjen. Ser jo akkutrat ut som før! Revna ikke eller måtte ikke klippe så dette har gått fint. bommelomme går også bra. Så her går det så fint [:)]

Synes faktisk den uken etter fødsel var litt verre enn fødselen. var så utrolig plagsomt å ha så vondt nedentil, klarte jo ikke sitte eller noe. Og på sykehuset hadde de sånne trestoler som vi kunne sitte på når vi spiste lunsj, middag o.l. Kan ikke skjønne hva de gjorde på en fødeavdeling.
Jeg kvidde meg veldig mye til å bommelomme, spiste tørkete aprikoser i dagene like etter fødsel. Det hjalp veldig på. Skal visst ikke spise det når man ammer, men det tenkte ikke jeg på da.

Har ikke sett meg nedentil, uff. Tør ikke, tror ikke det er et vakkert syn akkurat. Men no er jeg jo mye bedre der nede da.

Hehe...har ikke turt selv enda[8D] Men kjenner at det ENDELIG begynner å bli bedre...nå klør det bare pga det gror...kan sitte normalt...tisse normalt og bare tanken på at man snart er normal igjen er en god tanke[;)]

Når det kommer til bommelomme så gikk jeg 3 dager etter fødselen før jeg turte å bommelomme...og POKKERN hvor vondt det var å ta i...meeeen...for en HERLIG følelse å endelig få tømt seg da...[8D] Nå går det som helt normalt...helst 1 gang om dagen[8D]

ORIGINAL: nannaanita

Gulp! Skulle visst ikke lest dette enda, men godt å være forberedt ja! Lykke til med bommelommingen til alle sammen!

Signerer!

Jeg har ikke sett... og vil ikke se heller [;)] Ble klippt og revna litt så det er sikkert ikke no pent syn! Kjenner at det er ganske hovent ja... Men får til å bommelomme da [:)]

Har ikke orket å sett, og kommer ikke til å gjøre det heller på ei stund. Regner med at stinga begynner å forsvinne nå etterhvert.

Back
Topp