A *AJJ❤️* Elsker forumet Februarbarna 2023 20 Apr 2011 #1 at det har kommet en delete knapp på innleggene?? Er det bare jeg som aldri har sett det før eller er det noe nytt???
at det har kommet en delete knapp på innleggene?? Er det bare jeg som aldri har sett det før eller er det noe nytt???
M **Moonlight** Forumet er livet 20 Apr 2011 #2 har sett det før ja,men er ikke på alle inleggene det kommer
Frk. Snopesyk Forumet er livet 20 Apr 2011 #4 Jepp, men den er der bare en liten stund. Du har visst så og så lang tid på deg til å slette innlegget ditt tror jeg.
Jepp, men den er der bare en liten stund. Du har visst så og så lang tid på deg til å slette innlegget ditt tror jeg.
A *AJJ❤️* Elsker forumet Februarbarna 2023 20 Apr 2011 #5 ORIGINAL: Sunniva snopesyk Jepp, men den er der bare en liten stund. Du har visst så og så lang tid på deg til å slette innlegget ditt tror jeg. Ok [:)] Aldri sett det før jeg [8D]
ORIGINAL: Sunniva snopesyk Jepp, men den er der bare en liten stund. Du har visst så og så lang tid på deg til å slette innlegget ditt tror jeg. Ok [:)] Aldri sett det før jeg [8D]
MammaTilToSmå Glad i forumet 20 Apr 2011 #7 Du kan ikke slette om du har hovedinnegget men om du har kommentarer til hovedinnlegg så kan du slette
Du kan ikke slette om du har hovedinnegget men om du har kommentarer til hovedinnlegg så kan du slette