Har dere sett??

Ja, det er fantastisk:):) Hehe... Jeg føler ikke at det er såååååå lenge siden jeg opplevde det, men gleder meg til neste gang også:)

åååh.....

ååååå noe så vakkert <3 sitter her med tårer i øynene nå... er så alt for lenge til januar kjenner jeg nå hehe

Skal jeg være ærlig, syns jeg de er søtere når de er noen timer/dager gamle....[:-]
Er ikke så glad i blod, gørr og alt det der egentlig, sikkert derfor. Så syns jeg det ser så skummelt ut når de er blå/lilla/knallrød[:-] Men for all del, det er et nydelig mirakel, og kommer til å elske min egen over alt på jord uansett hvordan h*n blir seende ut[:)][:)]

ORIGINAL: Frøken S

Skal jeg være ærlig, syns jeg de er søtere når de er noen timer/dager gamle....[:-]
Er ikke så glad i blod, gørr og alt det der egentlig, sikkert derfor. Så syns jeg det ser så skummelt ut når de er blå/lilla/knallrød[:-] Men for all del, det er et nydelig mirakel, og kommer til å elske min egen over alt på jord uansett hvordan h*n blir seende ut[:)][:)]

hehe der tror jeg sambo kan være enig med deg.
Første bilde som ble tatt av småen der hun AKURATT har kommet ut, der står nesen nesten 90 grader ut til siden (lagt litt trang ja[:-]) og en stor blå hånd som stikker fram..
Han mener bilde bør slettes for alltid og ikke vises til folk, mens jeg bare syns det er herlig og ler hver gang jeg ser det[:)][:)]

synes alle er unike både sekundet etter de er født, og noen timer etterpå. Er sjarmen ved fødsel føler jeg, er jo så fantastisk det som skjer, ville aldri slettet bilder fra Anders var helt nyfødt, men så har vi bare det på mobil da [:D] Uansett om det er blod og gørr, skeive neser eller spisse hoder. Tenk deg alt det lille barnet og moren har vært igjennom da. Blir nesten målløs jeg [;)]

ORIGINAL: tone86

åååh.....

Back
Topp